Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For den summen penger som han har så skulle jeg gjort mye rart det er helt klart.Når han dør har du nokk penger til å ha en egen psykolog boende hos deg ,som kan hjelpe deg bli kvitt de stygge bildene i hodet ditt hehe.Å i tilleg kan du kjøpe deg et nytt rasshøl vis du skulle trenge det :lol:

PENGER ER ALT!

www.her-er-vi.com

Skrevet

fins jo også noen som er så autofile at de heller går i garasjen og mekker, enn å ta ei "horisontal runde" med damer av samme kaliber som ho overfor! er jo noe og sette spørsmålstegn ved, det og! ;D

Skrevet

vell...tenk deg: Du er en EKSTREMT fin dame(kansje modell), du tjener sikkert en del fra før, har mulighet til å få kansje en bedre kjendis i sin lomme som kansje ser litt bedre ut, han der trump med den sveisen(har vel ikke så mye hår heller for den saks skyld...), kondisen hans må jo hoppe av på første holdeplass, å bare tenk han i senga...

Men, jeg er da en mann, så trenger heldigvis ikke å sette meg inn i den situasjonen.. :lol:

Skrevet

Gfff....får faen frysninger :shock:

Vemmelige mann han der!!!

Men jeg har for min del aldri fatta det der med å gifte seg for penger... jeg hadde hvertfall aldri klart å gjør noe sånnt!!

Hadde faensje knullt han der om eg så hadde fått en million!!"#%(

Hadde vert bedre å ver sekretæren hans da...hans ansatte får vel greit betalt skulle en tro :P:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...