Gå til innhold

Grrr....helsikkes kvinnfolk bak rattet!!!!!!


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

nei nå hadde jeg en episode idag igjen, jeg kjører inn på bensinstasjonen og står ved kortpumpa men skulle til manuell pumpa foran meg, alle var opptatt så jeg bare sto i kø, plustelig begynner bilen foran meg å rygge, veldig sakte sakte sakte og nå var det ikke lenge igjen før hun holdt på smashe bilen så jeg tuta og da bråbremsa hun, jeg gikk ut av bilen og så, det var noen millimetre igjen, men så kommer hun ut, verdens fineste dame :D hun bare å gikk det bra jeg mente det ikke bla bla, jeg sa nei det gikk bra og sånt, skulle nesten ha noe helt annet enn penger hvis hun hadde smasha bilen as :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nesten ha noe helt annet enn penger hvis hun hadde smasha bilen as

Hehehe, dirty bastard :D

Hadde en artig episode i dag, var ut å skulle kjøp burger, så på vei tilbake til kjørte det to biler foran meg, den framste en veivensen-bil, og den andre var ei dame i en honda civic (eller noe sånt). så kom det et gravfølge kjørende, veivensen-bilen stoppet (som man skal gjøre), og vi ble alle tre stående midt i rundt kjøringen. Så etter en liten stund begynte ho der dama i honda'en å honk på hornet noe så jæ***... Han kar i veivensen-bilen ble en smule irritert, og gikk ut av bilen sin og bort til dama og gav ho en liten leksjon i traffikloven. Kunne ikke gjøre noe annet enn å ta til latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte til jobben i dag på motorveien så jeg tilfeldigvis til siden, og der kom det et kvinnfolk i en grønn Renault Megane. Hun kjørte i 120km/t med ansiktet langt inn i sladrespeilet og sminket seg med noe mascara greier. Et lit øyeblikk så jeg en annen vei, og da jeg snudde meg mot dama igjen, var hun til min store skrekk på god vei over i min kjørebane - fremdeles med ansiktet begravd i sladrespeilet og sminkeutstyret i full sving. Jeg ble så skremt at jeg mistet barbermaskinen som slo ut smørbrødet som jeg hadde i den andre hånden. I panikken for å få kontroll over bilen som jeg styrte med knærne, datt mobilen ned fra halsgropen min og rett ned i kaffekoppen som jeg hadde mellom beina. Dette førte til en liten katastrofe med søling av varm kaffe over store Bill og de runde tvillingene. I smerteskriket som fulgte mistet jeg sigaretten fra munnviken som brente et stort hull i skjorta og jeg mistet den viktige telefonsamtalen!!! Hvordan er det kvinnfolk egentlig kjører??!! Nå må noen ta ansvar og få disse uansvarlige bilistene vekk fra trafikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...