Gå til innhold

Å smykke seg med lånte fjær !


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Huff. Det er spørs om jeg får høre fra BMW noen gang i fremtiden da. bmwpower.nu og bmwm5.com ble jo tvunget til navnebytte...

Får bare håpe det ikke er aktuelt med noe søksmål så lenge det ikke foregår noe kommersielt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Det er spørs om jeg får høre fra BMW noen gang i fremtiden da. bmwpower.nu og bmwm5.com ble jo tvunget til navnebytte...

Får bare håpe det ikke er aktuelt med noe søksmål så lenge det ikke foregår noe kommersielt her.

Jeg tenkte ikke spesielt på BMWGuiden da jeg postet innlegget, men heller i retning av hvor langt BMW er villig til å gå for og beskytte merkenavnet "BMW". Hørning er en liten landsby syd for Århus i lille Danmark og alt mannen gjør til daglig er å leie ut 6 biler (Rolls-Royce & Bentley) til div. festlige anledninger. :? Hans store feil var at han på enmannsfirmaets hjemmeside hadde en overskrift med hva slags type biler firmaet leier ut...fordi etterspørselen i forbindelse med f.eks et bryllup typisk er en Rolls-Royce eller en Bentley. :roll: Et litt artig poeng i denne saken er det at VW ikke har saksøkt ham for en tilsvarende overskrift med navnet Bentley. :wink: Jeg mener BMW opptrer heller latterlig i denne og tilsvarende sammenhenger. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønte saken her, og er enig i at det er litt drøyt. Slikt er jo bare med på å styrke RR som merkenavn/statusnavn...

Men jeg bare tenkte høyt. Nå som det er såpass mye som skjer her inne, både med høy aktivitet på forumet og høye besøkstall ellers, så er jeg ikke veldig komfortabel med BMW i navnet.

(Sidene har passert 30.000 besøk denne måneden allerede, så med dagens besøkstall ligger vi an til årlig besøk på godt over en halv million, og det stiger hele tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...