Gå til innhold

Post dette på forum i hele Norge - Aksjon MOT høyere bøter


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn generelt... petitiononline fungerer jo aldri... Det er bare tøv fra ende til annen..
Hvis den bare blir liggende online, uten at man bruker den til noe mer, så er jeg enig. Hvis derimot den som har startet den tar den med til en politiker som bryr seg (de er det langt mellom), så er det hvertfall en viss sjangs for at det blir en sak av det, og da kan jo noe skje. Men hvis man bare sitter og klager på diverse forum over de høye bøtesatsene, så skjer det hverfall garantert ikke noe, annet enn at bøtesatsene fortsetter å stige.

Jeg skrev meg hvertfall på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe for det, men synes rett og slett den der petitionen er dårlig skrevet. Den sier jo egentlig ikke en dritt, og det er nok også grunnen til kun 136 underskrifter.

Formålet med aksjonen er å opplyse befolkningen om hva som er fakta i saken og sende klare meldinger til politikerne om at dette er en politikk vi ikke synes om og at vi raskt vil kunne iverksette flere typer aksjoner gjennom denne internettsiden.

Fakta? Ser ikke stort med fakta der jeg, og hva er det slags svadatrussel? :?

Jeg venter på at noen skal ta ansvar og skrive en skikkelig en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de mest kjente PetitionOnline´rne med relasjon til BMW er vel http://www.petitiononline.com/STOPCB/petition.html og den har i skrivende stund 11404 underskrifter etter flere år på nettet. Underskriftskampanjen virket ikke og jeg har heller ikke den helt store troen på aktiviteter av dette slaget...da heller et slags lovlig og fredet "speakers corner" på hjørnet av Løvebakken og Karl Johansgate. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt gidder jeg bare ikke å "skrive under" på. Er det noe jeg ikke har tro på, så er det slike "aksjoner". [-(
Synes du bøtesatsene er greie da?

Kanskje jeg formulerte meg litt feil. Bøtesatsene er vel høye i forhold til andre land, og synes selvsagt det er litt rart når f.eks. det er dyrere å kjøre på rødt lys enn å være i besittelse av narkotika.

Det jeg mente er at slike underskriftskampanjer på internett har veldig dårlig innflytelse på at den norske stat skal sette ned bøtesatsene. For det andre var det der også veldig dårlig skrevet.

(Har enda ikke merket noe til bøtesatsene, så frem til nå har de spilt en ellers liten rolle i min verden :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de som har laget denne aksjonen skal ha skryt. Får også håpe at underskriftene blir brakt videre til rette person når den tid er inne.

Det er jo nesten 300 underskrifter der nå, og det på bare et døgn. (21.01.04 klokken ca.18.00)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der. Det var bedre. Men de mangler fortsatt en del bra informasjon. Som at 700.000 biler (eller noe) i Norge fortsatt er uten katalysator. Det er snakk om BETYDELIGE utslipp som fører til store miljøskader.

Og ikke minst at det ble satt opp en eller annen plan en gang for lenge siden for å få veinettet opp på et akseptabelt nivå. Med dagens utbyggingshastighet vil det ta 100 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...