skillbill Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 -M, er ikke rart at NOEN folk ser skjevt på oss bmw-førere! nå skylder jeg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 d går aldri an å stole på at en er alene på veien... jeg kjørte bil ca 00.30 en november kvel... hadde ca 130kmt i en 60 sone.. kom mot et kryss, og der kom en "idiot" i full fart ut fra min høyreside.. på vinterdekk sklei jeg 45 meter å så BOOM!!! da var golfen min rammeskjeiv, imprezaen jeg krasja med skada for 145000 og jeg punkterte lungen... så nå er jeg, over et år etter ulykken, fortsatt lappløs... å skal være det i et halvt år til.. pluss at jeg fikk en ufrvillig "sommerferie" på sandeid.... Det er tøft å kjøre fort, men før du vet ordt av d kan du være død....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 kjører bare fort i 80-100 soner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Hopp heller i fallskjerm hvis dere er ute etter adrenalinkick! Å svinekjøre er respektløst ovenfor medmennesker. 18-åringer som er ferske med lappen har null erfaring med å kjøre fort og det skjer ulykker gang på gang men de lærer aldri. Alltid en som nettopp har fått lappen som kommer på to hjul i svingene i en bil som ikke er laget for høy fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Dette med å skryte av hvor fort man har kjørt har jeg ikke sansen for, i allefall ikke på et offentlig fora hvor alle og enhver kan lese. Det er mye på grunn av råkjørere uten spesielt erfaring at vi betaler så høy forsikringspremie på våre kjære biler. Skryte av hvor fort dere har kjørt på offentlig vei kan dere gjøre inni dere og beundre dere selv for hvor tøffe dere er. Å fortelle om sine erfaringer fra bane og og under kontrollerte forhold har jeg ikke noe mot. Det er interresant å lese om andres erfaringer rundt banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Kjører ikke noe særlig fort jeg. Iallfall ikke når jeg ser hva dere skriver. Sjelden over 110-120. Isåfall bare i forbikjøring. Men har en jobb som gjør at jeg har ikke råd til å miste lappen. Ikke det at jeg tror det har så mye å si. Kanskje jeg er litt pysete/forsiktig....hehe. Viktigste for meg er å ikke opptre uansvarlig i trafikken på noen som helst måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2005 tror de flese bryter fartsgrensene en gang i blandt.spesielt i forbikjøringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 tror de flese bryter fartsgrensene en gang i blandt.spesielt i forbikjøringer ...kun en gang i blandt ? ...jeg har på følelsen av at man nesten er tvunget til å bryte fartsgrensen hvis man skal komme nogenlunde sikkert forbi ved forbikjøringer på norske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Bimmerdude jeg er veldig enig med deg. Jeg er nå snart 20 og fikk lappen 6mnd etter at jeg fylte 18 (utsettelse) Må innrømme gjorde mye av det du nevner her, men er stolt over å ikke gjør det lenger, jeg bruker belte,blinker,er snill i trafikken,kjører 5-10kmt fortere enn fartsgrensa, kjøre fort osv kan man gjøre på bane evt drifte. Litt vinterkos skjer jo da ennå men jeg gjør det kun i UTRAFIKKERTE områder. Jeg så en Bmw Roadster idag som sledda no jævlig på veien, det var bilen foran og bak han og i det andre feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå