P.I.B Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 http://www.adressa.no/nyheter/article398402.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 kan de ta i fra han bilen da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Yikes... Meldal ja. En M3 det er snakk om? Eller noe trimma opplegg? Moralen er vel; hold deg unna førsetet i fylla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2005 Yikes...Meldal ja. En M3 det er snakk om? Eller noe trimma opplegg? Nah.... hvis jeg ikke husker feil så var det vell en trimma 325..... mulig turbomatet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 enda et kall til forsikringen at de må skru opp prisene mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Syns ihvertfall at han fortjente den straffa... Når man er så idiot i høvve så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Tenker ikke mye på livene til andre folk når en gjør slikt! Kunne gått mye verre for de i den Honda Civic´en.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Det var faktisk snakk om en M5..avisa tulla sikkert bare litt med effekttallene.. Helt vilt det der..men straffen var nok helt klart fortjent ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Tving han i kne, så NAKKESKUDD!!!! ' Fyllekjøring er så ufattelig nederst på stigen. Leste faktisk en brosjyre på Polet i dag, da eg ventet på at noen kamerater skulle handle ferdig. Der stod det at hvis du er ute og kjører bil en dag og møter ca 1000 biler, så møter du minst fire biler med en førerr som er enten er alkoholpåvirket eller i narkotisk rus. SKUMMELT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Det er egentlig ganske skremmende, men "propillekjøring" eller kjøring i narkorus er faktisk nesten mer alminnelig enn promillekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 jeg husker en dødsulykke for ca 2 år siden. Der var det en kvinne som kjørte i pillerus som koliderte med en annen bil. I den møtende bilen døde far og to barn, mens mor overlevde. Det som er sykt er at politiet stoppet kvinnen like før hun kolliderte pga at folk hadde reagert på kjøringen hennes. Hun sa til politiet hva hun brukte, men fordi det ikke er ulovelig å kjøre når du bruker de pillene så fikk hun kjøre videre. Å så sa boom like etterpå...! Mine tanker går til mor som nå sitter igjen uten noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Det var faktisk snakk om en M5..avisa tulla sikkert bare litt med effekttallene.. De skrev bare over 300hk, så det stemmer vel det. Var kanskje en E34 (315/340hk)? Men "over 300hk" dekker jo E39/E60 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Han forsøkte å kjøre forbi en forankjørende Honda Civic, men oppdaget plutselig trafikk imot. Han bremset kraftig og prøvde å legge seg bak Hondaen, men farten var så stor at han kolliderte kraftig med bakenden. I Hondaen satt en mann med en fireårig datter som passasjer. Jeg har en 5 år gammel datter og hadde dette skjedd med meg, så hadde ikke denne mannen levd det kan jeg skrive under på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 De skrev bare over 300hk, så det stemmer vel det. Var kanskje en E34 (315/340hk)? Jaggu skrev de det..my bad! *rote mer enn journalister* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Han forsøkte å kjøre forbi en forankjørende Honda Civic, men oppdaget plutselig trafikk imot. Han bremset kraftig og prøvde å legge seg bak Hondaen, men farten var så stor at han kolliderte kraftig med bakenden. I Hondaen satt en mann med en fireårig datter som passasjer. Jeg har en 5 år gammel datter og hadde dette skjedd med meg, så hadde ikke denne mannen levd det kan jeg skrive under på..... det kan jeg skjønne, hadde sikkert tenkt som deg jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå