Gå til innhold

"bilbølle" mister bilen


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Tving han i kne, så NAKKESKUDD!!!!

'

Fyllekjøring er så ufattelig nederst på stigen.

Leste faktisk en brosjyre på Polet i dag, da eg ventet på at noen kamerater skulle handle ferdig. Der stod det at hvis du er ute og kjører bil en dag og møter ca 1000 biler, så møter du minst fire biler med en førerr som er enten er alkoholpåvirket eller i narkotisk rus. SKUMMELT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker en dødsulykke for ca 2 år siden. Der var det en kvinne som kjørte i pillerus som koliderte med en annen bil. I den møtende bilen døde far og to barn, mens mor overlevde. Det som er sykt er at politiet stoppet kvinnen like før hun kolliderte pga at folk hadde reagert på kjøringen hennes. Hun sa til politiet hva hun brukte, men fordi det ikke er ulovelig å kjøre når du bruker de pillene så fikk hun kjøre videre. Å så sa boom like etterpå...!

Mine tanker går til mor som nå sitter igjen uten noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forsøkte å kjøre forbi en forankjørende Honda Civic, men oppdaget plutselig trafikk imot. Han bremset kraftig og prøvde å legge seg bak Hondaen, men farten var så stor at han kolliderte kraftig med bakenden. I Hondaen satt en mann med en fireårig datter som passasjer.

Jeg har en 5 år gammel datter og hadde dette skjedd med meg, så hadde ikke denne mannen levd det kan jeg skrive under på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forsøkte å kjøre forbi en forankjørende Honda Civic, men oppdaget plutselig trafikk imot. Han bremset kraftig og prøvde å legge seg bak Hondaen, men farten var så stor at han kolliderte kraftig med bakenden. I Hondaen satt en mann med en fireårig datter som passasjer.

Jeg har en 5 år gammel datter og hadde dette skjedd med meg, så hadde ikke denne mannen levd det kan jeg skrive under på.....

det kan jeg skjønne, hadde sikkert tenkt som deg jeg å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...