Gå til innhold

BMW til 40.000,- ?


KennyZM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er enig...en pent brukt E36 316i eller 318i er det du bør se deg om etter. Så ny som mulig og prioriter teknisk stand og få kjørte kilometer fremfor utstyr...finn et "bestefar" eksemplar. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig...en pent brukt E36 316i eller 318i er det du bør se deg om etter. Så ny som mulig og prioriter teknisk stand og få kjørte kilometer fremfor utstyr...finn et "bestefar" eksemplar. :D

Gunnar...kan man poste meldinger som gjest ? Den siste meldingen var min...skrevet med Firefox..., men hvordan ble jeg kun en gjest ? Denne meldingen er forøvrig skrevet med Explorer. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor "mye" BMW får man for ca. 40.000,- ? Jeg har planer om å kjøpe bil til sommeren, og BMW er noe jeg godt kunne tenkt meg.. men budsjettet er lavt, maks 40.000,- skal brukes...

Så hva får jeg for pengene?

hmmm ca 1000 :)

Litt OT

Vært i militæret eller??:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar...kan man poste meldinger som gjest ? Den siste meldingen var min...skrevet med Firefox..., men hvordan ble jeg kun en gjest ? Denne meldingen er forøvrig skrevet med Explorer. :?

Det er åpent for å poste meldinger som gjest i "Kjøp & salg", slik at vi slipper at "hundrevis" av brukere registrerer seg kun for å poste én melding... Denne tråden skulle ikke vært her, though, så jeg flytter den.

KennyZM, Til under 40k ville jeg valgt E34 eller E36. Får mer motor på E34, men så veier de litt mer, så prestasjonene blir vel stort sett like. Har du behov for en del plass er E34 bilen å gå for. Det er mye mer plass i de enn i E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat har vært litt på utkikk etter en E36 som vi hadde tenkt å ordne en "showcar" av. Vi har annosert litt etter E36 og sett på div. annonser. I går kom vi over denne til 45k men den ble desverre solgt rett forran nesa vår. Den var også litt for pen og strøken til at vi kunne ha brukt den som et "showcar" prosjekt. Så en pen og bra E36 til ca. 40 000,- er fult mulig å skaffe seg

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 408&pos=11

1_638776275.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også fler og fler e34 fra 30 - 50.000,- (ca. min prisklasse for tiden), men jeg blir liksom litt skeptisk når biler med tilsvarende motor, kilometerstand og modell ofte koster oppimot 100.000,-. Hvor langt kan disse bilene gå uten problemer? Jeg blir skeptisk når bilene nærmer seg 200.000 km. Er det noen grunn til det så lenge bilen er godt tatt vare på? Og er det noen motorer som er og anbefale fremfor andre? Tenker da hovedsakelig på hvor pålitelige de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor "mye" BMW får man for ca. 40.000,- ? Jeg har planer om å kjøpe bil til sommeren, og BMW er noe jeg godt kunne tenkt meg.. men budsjettet er lavt, maks 40.000,- skal brukes...

Så hva får jeg for pengene?

Du kan kjøpe min for 20.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...