///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Nice Car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 gratulerer med en kjempefin bil! veldig fin med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 nydelig bil du. ble super nice med lakkerte håndtak å felger pluss fronten selvsagt.. bra foto spot du hadde der forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Gjorde seg med flotte felger i tillegg ja, snaxy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Råd og råd, jeg vet ikke helt hvor lyst jeg har til å kjøre rundt med en wannabe M5 520i akkurat...Har egentlig tenkt på Rieger sin leppe til originalfangeren. Synes den er fin. Men må se det an, har en mistanke om at fronten blir lav nok når jeg får på 60-senk. Joa, sant nok. Jeg synes Rieger leppa ser litt tjukk og billig ut, har ikke sett den ferdig lakkert på bil, kan hende den er pen da. Tror også fronten din blir mer enn lav nok med 60 senk foran. Jeg har 40 senk og synes den er lav nok i massevis. Bilen skal være kjørbar etterpå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Juni 28, 2005 Share Skrevet Juni 28, 2005 Kulere å ha V8'er uten at andre vet det, enn å ikke ha V8'er men få andre til å tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Nå har ikke jeg V8 fronten for at folk skal tro jeg har V8, men fordi jeg synes V8 fronten er mye penere enn den vanlige. 518i blei jo også levert med denne fronten på de siste modellene. Hvis jeg ville at folk skulle tro jeg har 530i eller 540i så hadde jeg bytta ut 525i merket med et av de to. Hvis du vil, så kan jeg sikkert begynne å kalle den facelift-fronten. Det er ikke noe anerledes det jeg har gjort og det mange andre gjør som å montere facelift lykter på en eldre E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Ja, denne fronten kom på ALLE modeller av E34 i 1995. Fra 518i til M5 og 540i.... Jeg synes selv den fronten er den fineste. Har hatt en 525 med sånn front jeg også.... Pen bil du har forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Pen bil du har forresten!!! Takk Har hatt bilen på innvendig rens, synes det blei knall. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Hrm.. tror jeg er litt misunnelig på det interiøret ditt jeg. Skikkelig pent rett og slett. Det var du som kjørte med "Vestfold-gjengen" til Vårmønstringen, right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Det interiøret var utrolig pent. Må vel være bortimot Norges peneste E34 det der. Og godt å se flere E34 med angel eyes, heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2005 Det interiøret var utrolig pent. Må vel være bortimot Norges peneste E34 det der.Og godt å se flere E34 med angel eyes, heheh. Ja, jeg ser den hver dag og tenker det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Hrm.. tror jeg er litt misunnelig på det interiøret ditt jeg. Skikkelig pent rett og slett. Det var du som kjørte med "Vestfold-gjengen" til Vårmønstringen, right? Ja, det stemmer, så deg og bilen din. Var missunlig på M5 leppa di også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Det interiøret var utrolig pent. Må vel være bortimot Norges peneste E34 det der.Og godt å se flere E34 med angel eyes, heheh. Jo takk Er mange E34 som er pene, og er veldig fornøyd med at jeg har fått tak i et såpass brukbart eksemplar. Det eneste som er litt kjedelig er km. stand på 202000, men jeg vil tørre å skryte på meg at den er usedvanlig pen og velholdt med tanke på km. stand. Eneste av tydelig slitasje er litt skrukker på skinnet på førerstolen og girkula har begynnt å falma. Lakken er heller ikke helt strøken, utenom det jeg har lakkert i ettertid (panser, grill, frontleppe, lister og kanaler). Angel eyes lyktene er stilige de, eneste er at jeg har fått vann og skitt i den ene lykta, så jeg tenkte jeg skulle borre opp et dreneringshull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Det interiøret var utrolig pent. Må vel være bortimot Norges peneste E34 det der.Og godt å se flere E34 med angel eyes, heheh. Ja, jeg ser den hver dag og tenker det samme Du begynner å få brukbart interiør etterhvert du også når du får i baksetene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå