Gå til innhold

Månedens bil februar 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Månedens bil februar 2005

0502_00.jpg

Nå kjører vi i gang med månedens bil her på sidene, og dette er altså første bil ut. En utrolig lekker og gjennomført touring!

Bil

1996 BMW E36 318i Touring

Eier

P.I.B

Eksteriør

Original ///M-styling og Rieger - GT-leppe, ///M-speil/varme, takvinge, fangere, lister, skjørt, angel eyes, 97. mod front, solfilm av typen 3M-panther på alle vinduer utenom frontruta, senket ca. 50mm, 18" sommerhjul, 17" vinterhjul.

Interiør

Alt elektrisk, vinduer, speil, soltak osv. 2-veis klimaautomat, cruisekontroll, sportsinteriør med varme i setene, autoavblendbart speil, dobbel rollo+++. Har også pyntet den opp litt innvendig med div. ///M-merker, ///M-girkule med lys og chromeringer rundt instrumentene.

Stereo

Består av en Pioneer-spiller, 6 høyttalere, 1 stk. forsterker og 2 stk 10" basser i kasse. Det fungerer meget bra.

Motor

Original M43-motor som nå har passert 120k. Har/Hadde planer om å montere turbo på den, men vi får se. Den går jo greit nok til mitt bruk uansett.

Annet

Er godt fornøyd med bilen!

0502_01.thumb.jpg 0502_02.thumb.jpg 0502_03.thumb.jpg

0502_04.thumb.jpg 0502_05.thumb.jpg 0502_06.thumb.jpg

0502_07.thumb.jpg 0502_08.thumb.jpg 0502_09.thumb.jpg

0502_10.thumb.jpg 0502_11.thumb.jpg 0502_12.thumb.jpg

0502_13.thumb.jpg

Ta ellers en titt på P.I.Bs eget galleri: http://www.bmwguiden.no/album/?id=PIB

Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av BMWGuiden.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bmwguiden.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fineste 3 serie stv. jeg har sett.. Kult med matchende "M" skiboks :applause: Eneste jeg ville gjort er å skifte ut "gitteret" i frontfangeren til et svart et.... Perfect! :P

Syns han må ha sølvgitteret når han har kromnyrer. Sikkert vært pent med sort, men sølv passer best syns nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veldig fin bil P.I.B. ! Ordentlig gjennomført bil. Tøfft å se at andre også kjører touring med styling :D

Kunne som de andre har nevnt kanskje være tøfft med svart netting i fangeren og så kunne du hatt nyrer som er helt svarte også. så hadde du kunn fått kontrasten mellom svart/rødt på hele bilen.

Bra initiativ Gunnar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Takker :)

Har prøvd med både svart gitter og svarte nyrer og alt,alt,alt men synes faktisk det ble penest med chromenyrer og blankt gitter. Skal få prøvd på noen felger med chroma felgkant nå.... Mulig det står litt mere i stil til chromenyrerne... will see...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...