Gunnar Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Månedens bil februar 2005 Nå kjører vi i gang med månedens bil her på sidene, og dette er altså første bil ut. En utrolig lekker og gjennomført touring! Bil 1996 BMW E36 318i Touring Eier P.I.B Eksteriør Original ///M-styling og Rieger - GT-leppe, ///M-speil/varme, takvinge, fangere, lister, skjørt, angel eyes, 97. mod front, solfilm av typen 3M-panther på alle vinduer utenom frontruta, senket ca. 50mm, 18" sommerhjul, 17" vinterhjul. Interiør Alt elektrisk, vinduer, speil, soltak osv. 2-veis klimaautomat, cruisekontroll, sportsinteriør med varme i setene, autoavblendbart speil, dobbel rollo+++. Har også pyntet den opp litt innvendig med div. ///M-merker, ///M-girkule med lys og chromeringer rundt instrumentene. Stereo Består av en Pioneer-spiller, 6 høyttalere, 1 stk. forsterker og 2 stk 10" basser i kasse. Det fungerer meget bra. Motor Original M43-motor som nå har passert 120k. Har/Hadde planer om å montere turbo på den, men vi får se. Den går jo greit nok til mitt bruk uansett. Annet Er godt fornøyd med bilen! Ta ellers en titt på P.I.Bs eget galleri: http://www.bmwguiden.no/album/?id=PIB Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av BMWGuiden.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bmwguiden.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Kjempeflott initiativ, Gunnar! Håper å se mye fint her framover. Strøken bil du har P.I.B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Morsomt med månedens bil Gunnar Nå er det bare å knipse bilder folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Fineste 3 serie stv. jeg har sett.. Kult med matchende "M" skiboks Eneste jeg ville gjort er å skifte ut "gitteret" i frontfangeren til et svart et.... Perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Kjempebra ide :D Og lekker bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Aiai! For en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Må bare si meg enig med alle her. Den bilen ser alltid like bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Fineste 3 serie stv. jeg har sett.. Kult med matchende "M" skiboks Eneste jeg ville gjort er å skifte ut "gitteret" i frontfangeren til et svart et.... Perfect! Syns han må ha sølvgitteret når han har kromnyrer. Sikkert vært pent med sort, men sølv passer best syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Hei! Veldig fin bil P.I.B. ! Ordentlig gjennomført bil. Tøfft å se at andre også kjører touring med styling Kunne som de andre har nevnt kanskje være tøfft med svart netting i fangeren og så kunne du hatt nyrer som er helt svarte også. så hadde du kunn fått kontrasten mellom svart/rødt på hele bilen. Bra initiativ Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Takker Takker Har prøvd med både svart gitter og svarte nyrer og alt,alt,alt men synes faktisk det ble penest med chromenyrer og blankt gitter. Skal få prøvd på noen felger med chroma felgkant nå.... Mulig det står litt mere i stil til chromenyrerne... will see... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Tok en kjapp fargelegging.... Synes sort ser bedre ut.. Blir mer helhet i fargespektret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Flott med månedens bil og første bilen ut er jo ingen dum sak Men, røsk av disse lyktelistene og denne spoileren nederst så bir den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 OMG, ikke røsk av noen ting! bilen var pheeet. første gangen jeg har falt for en stasjonsvogn! Meget pen å se på. digger listene og leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Nei, ikke ta av noenting, den er jo perfekt som den er.... Jeg har aldri likt stasjonsvogner uansett merke...men den der.... hmmm Potensiell familiebil en gang i fremtiden når det engang kommer smårollinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 kjempe god idee..! det var en skikkelig lekker bil! er vel noe av det peneste E36 stasjonsvogner i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå