Erik E30 Einum Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 Jeg og noen kamerater har seriøst vurdert slike musmatter: Det eneste problemet er at de må bestilles fra utlandet, og vi jobber med å få rabatt både på prisen og ikke minst frakten. Ifølge de som har slik musematte er den veldig behagelig å bruke, i tillegg til andre åpenbare fordeler med den! Edit: Den inneholder samme type gel som er vanlig på håndleddsstøtte for tastatur og mus. Silikonpupp m.a.o. Edit2: Flyttet denne til Kjøp & Salg, grunnet at det var minimumsbestilling på langt flere musmatter enn det vi har fått bestilling på så langt (30 stk), så nå er det pr def. en annonse. Vi skaffer slike musmatter til 200,- + porto (og evt. oppkrav dersom man ikke forskuddsbetaler). Vi skaffer begge typene som vises på bildet, men begge har blålilla bakgrunn, og kjolen til den mest anstendige er svart/mørk blå, og den musmatten har en "GT"-logo lik den hvite på bildet over. Send mail eller PM dersom du vil bestille en slik. Usikker på hvor lang tid det tar før de kommer, men vi sender ut så snart vi får de hjem til Norge. Fjernet også avstemmingen, det ble så dumt å ha med det i en annonse...
stigef Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 Bare lurer... Skal håndleddet ligge i Silicone Valley, eller på Silicone Peak? Altså mellom eller på høydene....
Erik E30 Einum Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Skrevet Februar 8, 2005 Det er nok ment at det skal ligge nede i dalen. Men dersom man trives bedre i høyden så går nok det også bra!
hagenisse Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 Morsomme, men for små for meg. Ikke "puppene" altså, men musematta jeg har nå er 40x28cm
Gunnar Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 ... og jeg bruker ikke musematte, for mi mus står stille, og har jo også tilgang på ekte vare. Men musemattene så jo lekre ut de.
Gunnar Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 Å ? Har du sånn "tam-mus" Hehe. Snurrer på kula i steden for å bevege hele musa ja...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Skrevet Februar 8, 2005 men musematta jeg har nå er 40x28cm En skikkelig sværing m.a.o., jeg har musematte i svart skinn med BMW-logo! Ca 16x22cm. Musmatta det refereres til her har jeg tenkt å ha på jobb!
hagenisse Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=QPADLOWAIMTHIN Denne er det.
Erik E30 Einum Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Skrevet Februar 8, 2005 Selv om jeg har oppgradert til 19" LCD så foretrekker jeg fortsatt 32" widescreen og recliner til spilling. Har nok timer i kontorstolen likevel...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Skrevet Februar 24, 2005 ... og jeg bruker ikke musematte, for mi mus står stille Den er fortsatt behagelig å hvile håndleddet mot... Dette litt flåsete svaret fungerer også som *BUMP* etter flytting av tråden til Kjøp & salg...
mAZE Skrevet Februar 24, 2005 Skrevet Februar 24, 2005 Tøff matte. Tar en jeg om det blir mange nok. Matta mi er litt kjedelig i forhold. Regndråper bare på den. Spennende å høre fra frua sier da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå