Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen kamerater har seriøst vurdert slike musmatter:

musmatte.jpg

Det eneste problemet er at de må bestilles fra utlandet, og vi jobber med å få rabatt både på prisen og ikke minst frakten.

Ifølge de som har slik musematte er den veldig behagelig å bruke, i tillegg til andre åpenbare fordeler med den! ;-)

Edit: Den inneholder samme type gel som er vanlig på håndleddsstøtte for tastatur og mus. Silikonpupp m.a.o. ;-)

Edit2: Flyttet denne til Kjøp & Salg, grunnet at det var minimumsbestilling på langt flere musmatter enn det vi har fått bestilling på så langt (30 stk), så nå er det pr def. en annonse.

Vi skaffer slike musmatter til 200,- + porto (og evt. oppkrav dersom man ikke forskuddsbetaler). Vi skaffer begge typene som vises på bildet, men begge har blålilla bakgrunn, og kjolen til den mest anstendige er svart/mørk blå, og den musmatten har en "GT"-logo lik den hvite på bildet over.

Send mail eller PM dersom du vil bestille en slik. Usikker på hvor lang tid det tar før de kommer, men vi sender ut så snart vi får de hjem til Norge.

Fjernet også avstemmingen, det ble så dumt å ha med det i en annonse...

Skrevet
men musematta jeg har nå er 40x28cm :)

En skikkelig sværing m.a.o., jeg har musematte i svart skinn med BMW-logo! Ca 16x22cm. Musmatta det refereres til her har jeg tenkt å ha på jobb!

• 3 weeks later...
Skrevet
... og jeg bruker ikke musematte, for mi mus står stille

Den er fortsatt behagelig å hvile håndleddet mot... 8)

Dette litt flåsete svaret fungerer også som *BUMP* etter flytting av tråden til Kjøp & salg...

Skrevet

Tøff matte. :)

Tar en jeg om det blir mange nok. Matta mi er litt kjedelig i forhold. Regndråper bare på den. Spennende å høre fra frua sier da. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...