Gå til innhold

Årets første skikkelige vinterdag i Danmark


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Det der er mer snø enn det har vært i Vestfold på ihvertfall en måned! :)

Går faktisk rundt og savner snø. Våkna til snøvær i dag, og var glade og fornøyde.. det varte i en halvtime før det bare ble slaps.. :(

Alt er jo vendt på hodet...iht. værmeldingen her i Danmark kan mye tyde på at vi får beholde sneen utover den kommende uken...temperaturen skal også synke ned til 15 kalde...og det er kaldt her nede. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Her hjemme i Sandnes har vi vel hatt en 1/2 uke med sne siden november så vi kan snart begynne å klippe plenen!

En halv uke med sne sier du...det er sånn ca. en halv uke mer enn det har vært her i Jylland. Været i de lavere delene av Rogaland pleier vel ellers å være mer eller mindre det samme som i Jylland. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i dag tidlig og måkket bilen ut av snøskavelen, den ble ned snød før jeg ble ferdig med oppkjørselen. Her i Bodø er det ikke noe annet enn snø og is. Helt ekstremt drifte føre. Hvis man bare ser litt stygt på gasspedalen så spinner bilen rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering...det er nå ca. 40 cm sne i området rundt Århus og det er nok til en liten skitur i morgen etter jobben. I dag var det klisterføre og det gidder jeg ikke, men i morgen skal temperaturen ned til ca. 4 kalde + litt mer sne og det blir perfekt. Århus Skiklub (japp...og den er faktisk ganske aktiv også :D ) har til og med kjørt opp skiløyper med en snescooter på en golfbane i nabolaget. :D

E46_og_vinter_i_Danmark_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Sykt. Jeg misunner dere!

Vi var ute med hest og ponni i går, og hang bak med akebrett, men det var knapt nok snø til det (2-3cm), så akebrettet gikk i dass etter en stund. Menmen, moro lell.. ;)

Venter bare på nok snø til å kunne stå på snowboard bak hest nå..

Hurra for de barnslige! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...