ØyvindB Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Alpinafelger er tingen spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Jepp...en Alpina er tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 samarbeider ikke big-wheels og sharif. Trodde det var nesten samme opplegget. Big-wheels er vel de som sender ut felger som folk bestiller over nettet hos sharif. Skal ikke si noe helt sikkret, men mener de hadde noe samarbeid på gagn Men prisene på big-wheels er i hvertfal bra! Kommer til å handle derfra selv. Var innom en lokal dekkforhandler her som er kjent for å være billig, fikk pris av han og så tok jeg kontakt med bigwheels, de kunne skaffe meg de samme felgene med dekk for 2500kr mindre, inklusiv frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Noen som vet om forhandlere som selger AC schnitzer felger i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 GS har rimelige.. (ikke originale, men god kvalitet) er vel ca 11k med dekk på 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Alpina felgen er en klassiker men dom koster flesk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 GS har rimelige.. (ikke originale, men god kvalitet) er vel ca 11k med dekk på 18" Tenkte å kjøpe de som GS selger, men ble fraråda å kjøpe 18" siden veiene der ei bor kommer til å ødelegge felgene hvis ei kjøre på 18". Har ikke særlige planer om å luse rundt i 55 km/t kun for å holde felgene fri for kast... Så ei tenkte ei kansje sku prøve å få tak i samme AC Shnitzer/ AC Schnitzer look felger i 17". Og GS har ikke det til 3 serie, kun til 5,6,7,8 serie. Og de har annerledes innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Så ei tenkte ei kansje sku prøve å få tak i samme AC Shnitzer/ AC Schnitzer look felger i 17". Og GS har ikke det til 3 serie, kun til 5,6,7,8 serie. Og de har annerledes innpress. GS har flere felger i AC Schnitzer-look til 3-serie. Har selv kjøpt dette til min E46. http://innoweb.won.no/kunder/29/Felgbrosjyre.pdf : T825A, T103 og T722. Den eneste "AC Schnitzer"-felgen GS leverer kun i 18" til 3-serie er T721, men det var kanskje nettopp denne du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Bavaria i Sandnes er norsk importør av AC Schnitzer. De har mange av felgtypene inne, og kan nok skaffe ca alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Var www.big-wheels.no jeg egentlig mente. Ikke www.bigwheels.no som er noen andre. Tror ikke big-wheels.no sammarbeider med Sharif nei. Førstnevnte er norske folk tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Var www.big-wheels.no jeg egentlig mente. Ikke www.bigwheels.no som er noen andre.Tror ikke big-wheels.no sammarbeider med Sharif nei. Førstnevnte er norske folk tror jeg. Big Wheels i kr.sund drives av Radni Molhampour og Jens Morten Viktil... Tror de får varene sine gjennom Sharif.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Så ei tenkte ei kansje sku prøve å få tak i samme AC Shnitzer/ AC Schnitzer look felger i 17". Og GS har ikke det til 3 serie, kun til 5,6,7,8 serie. Og de har annerledes innpress. GS har flere felger i AC Schnitzer-look til 3-serie. Har selv kjøpt dette til min E46. http://innoweb.won.no/kunder/29/Felgbrosjyre.pdf : T825A, T103 og T722. Den eneste "AC Schnitzer"-felgen GS leverer kun i 18" til 3-serie er T721, men det var kanskje nettopp denne du tenkte på? tenkte ikke over at det kansje kunne vør flere AC look felger ei a vettu Men ja, det var de T721 felgene ei tenkte på ja. De er direkte råe til BMW syns ei! Men falt litt for T825A når ei så litt nærmere på de, tru kansje ei kjøper de istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Jeg har T825A i 17" på min E46, og liker de godt! T3752 er også pene, men passer vel litt bedre til E46 enn E36. Og T834 er jo en klassiker på BMW. Det positive med å handle felger fra GS er at man får med BMW-logo til senterkoppen, selv om det er uoriginale felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 Men ja, det var de T721 felgene ei tenkte på ja. De er direkte råe til BMW syns ei! Synes også T721 er rå felger, men i katalogen til GS ser du at T721 for 5/6/7/8-serie er forskjellige fra de til 3-serie. Det er de til 5-serie jeg synes er pene. Merkelig at de er så forskjellige egentlig... Har forresten et sett med slike for hånden selv. Må opp en tusenlapp fra det første budet mitt, så er de mine. Vurderer det sterkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 22, 2005 Share Skrevet Februar 22, 2005 T721 er likedan til både 3 og 5/6/7/8-seriene, men finnes kun i 18" til 3-serie. Du tenker på T722 Gunnar, disse finnes kun til 3-serie hos GS, og i 17". Men jeg er helt enig, T721 er penere enn T722. Originalt så er dette AC Schnitzer type I (T721) og type II (T722). Videre så er T103 kopi av type III, og T825A kopi av type III R. GS fører foreløpig ikke kopier av type IV og type IV R. Type I finnes forøvrig ikke lenger å få kjøpt ny som originalfelg. Dersom du har slike på hånda så ville jeg slått til. En kamerat har en E34 med originale 17" AC Schnitzer type I på vinterhjula, originale 17" Alpina på sommerhjula og originalt 18" E39 M5-hjul som reservehjul! Se bilde i galleriet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå