Gå til innhold

BMW-forum


BMWE36CAB
 Share

Anbefalte innlegg

For min del holder det med dette og bmwccn. Selv om jeg ikke liker trestrukturen på bmwccn, får jeg gode og saklige svar på spørsmål der.

Det vil alltid være nykomlinger som prøver å starte et nytt forum. Men man skal være flinke for å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trestrukturen er jo egentlig genial, da kan tråder spore av eller anta forskjellige retninger uten at man mister sammenhengen i det man leser. På et flatt forum som dette vil innleggene komme hulter til bulter. Dersom det sporer av og noen plutselig svarer på det første innlegget gir ikke rekkefølgen mening lenger. Sitering er viktig i slike tilfeller på flate forum. Ulempen med BMW CCN sitt forum er at det blir mye klikking, i tillegg til at teknologien som ligger bak ikke klarer å håndtere så mange treff som det har pr idag. Sistnevnte er også årsaken til at forumet skal gjøres om, men jeg vet ikke hvordan reusltatet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper trestrukturen overlever. [-o< Løsningen er forøvrig å organisere treet som MS Filemanager (stifinner)...dvs. at treet i utgangspunktet kun består av grenene (emnene) uten blader og at brukeren selv må "åpne" emnene etter behag (det sier seg selv at bare det reduserer ant. returneringer fra serveren drastisk). Emnene kan jo evt. ha en prefiks som viser ant. blader...som det (hvis det blir pålogging med cookies) kan sorteres på etter alder. Vi bruker faktisk den samme teknikken når det gjelder avsnitt i sykejournaler (og de er både lange og temmelig mange) for ca. 2 millioner dansker...24 timer i døgnet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...