Morten Tøsdal Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Gi meg tilbake meldinger om bilen min Takk !!! Gunnar - Edit: Fiksa litt på topic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 ingen over, ingen ved siden sprek bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Siden du spør så åpenlyst så svarer jeg like åpenlyst.... Jeg liker ikke lyktespoiler på E28. Frontspoileren din er ALT for moderne til å være en E28, i tillegg til at den total mangler BMW-preg. Blinklyktene på frontspoileren ser "påklistra" ut. Bortsett fra det så ser det utifra dette bildet ut som om det er en E28 som er noenlunde tatt vare på, og det er jo bra! Det var min mening, og det er vel bra at ikke alle har lik smak - men når det kommer til stykket er det viktigst at nettopp DU er fornøyd med DIN bil! Så kan du egentlig bare drite i hva alle andre syns! Du bygger vel bil for deg selv og ikke for oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Ikke helt min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 for gammelt for min smak, men sikker pen om man liker den årgangen, pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 jevlig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Blant topp ti etter min mening. men hadde kansje vert finere uten lykte spoilere. Hvem vet. Unasett fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Det er nok sånn den ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Nice,jeg syns den så rå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Wow! Har aldri hatt helt sansen for E28, men den der var RÅ! Godt jobba.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg sier meg helt enig med moderator Einum, men du skal ha ros for arbeidet som ligger bak prosjektet. Så gamle biler som E28 etc. liker jeg best helt originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 hei. fin bil. hmmmfrr må vel se å få lakk på min E28 snart. men er ennå usikker på om den skal styles noe! eller om jeg skal holde den original. vanskelig det dær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 var skikkelig fin den der! noen som vet hvor man kan få kjøpt m-styling pakke til e28, og ka d koste omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 E28 M-styling får du kanskje fortsatt kjøpt hos BMW, eller hos GS Bildeler. NB! Den ligner ikke på E46 M-front som så mange setter på diverse biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå