///M Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/14/423407.html
skillbill Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/ ... swazi1.jpg med slike "kone-rumper" hadde jeg heller tatt alle bilene selv fra spøk til side, det er en skam at det ikke fins regler og/eller departementer som kan hindre slik makt og penge -missbruk..folket først, kongen etterpå
Erik E30 Einum Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Nå var ikke dette bildet av konene hans da! Les billedteksten: PROTEST: I januar fjor kastet swazilandske kvinner klærne i protest mot kongen og hans bror prins Magugu, for deres mangel på politiske reformer. I Swazilands kultur regnes det å marsjere naken som en forbannelse.
DaggEn Skrevet Februar 17, 2005 Skrevet Februar 17, 2005 Ja eg skulle gjerne vært konen hans viss eg fikk meg en luksus-bil..
Trøndern Kim Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Man må ha en veldig spesiell personlighet for å kunne gjøre noe sånt Også bare d å forlange et fly som er over dobbellt pris av helsebudskjettet.. Kossn kan den personen ha d godt med seg selv? Har itj klart d sjøl kor mang luksusbila æ har hatt så læng all rundt mæ har gått å sulta og dødd av sykdomma som burde ha vert medisinert
Gunnar Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Ja eg skulle gjerne vært konen hans viss eg fikk meg en luksus-bil.. Det var nå bare snakk om en E60 jo. Tror ikke jeg hadde skifta legning for en E60.. måtte i det minste ha vært en M5.
Trøndern Kim Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Enig Må nesten ha tenkt på d før og så var dette det siste pushet for å gå over isåfall
Fredrik Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Man må ha en veldig spesiell personlighet for å kunne gjøre noe sånt Også bare d å forlange et fly som er over dobbellt pris av helsebudskjettet.. Kossn kan den personen ha d godt med seg selv? Har itj klart d sjøl kor mang luksusbila æ har hatt så læng all rundt mæ har gått å sulta og dødd av sykdomma som burde ha vert medisinert Jeg forstår hva du mener og jeg er også helt enig med deg, men tror du ikke at man blir relativt preget som individ hvis alt man har opplevd her i livet er sult, død og elendighet...det kalles vel "survival of the fittest".
Trøndern Kim Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Vet nå ikke jeg.. Har man skamvett i kroppen så burde han no hvertfall ha jekka seg ned litt etter første gangan befolkninga reagerte sterkt..!!
Fredrik Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Vet nå ikke jeg..Har man skamvett i kroppen så burde han no hvertfall ha jekka seg ned litt etter første gangan befolkninga reagerte sterkt..!! Enig...demokrati og humanisme slik vi forstår det har vanskelige vilkår ute i den store verden...bare se på problemene i midt-østen og spesielt i Irak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå