Gunnar Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 Ikke i fylla kanskje, men jeg er nok bedre med litt innabords. Tør ikke slippe meg skikkelig løs ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Ikke i fylla kanskje, men jeg er nok bedre med litt innabords. Tør ikke slippe meg skikkelig løs ellers.. Hehehe...akkurat det (og spesielt når det gjelder dans) tror jeg gjelder de fleste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 skillbill, det viste seg faktisk at madammen hadde både Glenn Miller og Jive Bunny. Sistnevnte var det masse bra swing-musikk på, og sangene var raskere og raskere jo lenger ut på CDen man kom.. Men fy f.., jeg suger til å danse i edru tilstand... Madamen din har god smak ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Vel, har du hørt om Brian Setzer? Gitaristen i tidligere Stray Cats? Han har en del album med musikk som kan klassifiseres som swing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2005 Madamen din har god smak ;D Hun har det nok mest for swingens skyld, hun har dansa siden hun var 6 år, men for all del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå