Gå til innhold

Mp3 spiller.


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt rundt etter mp3 spillere, har funnet noen til ca 1500kr med

cd/mp3/radio. De fleste har 4*50w effekt. Noen som har peil på om disse spillerene duger? Har en ekstra effekt forsterker som er montert i bilen. Så lurer litt på om disse "billige" spillerene funker bra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Jeg kjøpte meg nettop en Sony CDX-R3350 med Mp3 -

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1318

Er svært fornøyd med denne vertfall, selv om det er en sånn`billig spiller`

Den er vel på 4*50 w den også, og driver fronthøytalerne og to 10" bak...stakkars ;)

Men det funker skikkeli bra asså:) Blir jo enda bedre om du har en forsterker i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilleren Aguilera ha er nå gått ut.

Kommer ny Sony rett rundt hjørnet.

Men vi har nå to meget bra Pioneer spillere på tilbud. Den ene er DEH-P3600mp. Satt ned fra 2298 til 1998,-

Den andre er DEH-P5600MP. Kosta 2998. Selges nå til 2495.

Begge spillerne kommer også i sort utseende med rød knappebelysning.

Ikke at Sonyen er dårlig, men Pioneerene har en bedre radiodel, større intern forsterker og kjappere MP3 avlesning.

Selv ville jeg gått for Pioneer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilleren Aguilera ha er nå gått ut.

Kommer ny Sony rett rundt hjørnet.

Men vi har nå to meget bra Pioneer spillere på tilbud. Den ene er DEH-P3600mp. Satt ned fra 2298 til 1998,-

Den andre er DEH-P5600MP. Kosta 2998. Selges nå til 2495.

Begge spillerne kommer også i sort utseende med rød knappebelysning.

Ikke at Sonyen er dårlig, men Pioneerene har en bedre radiodel, større intern forsterker og kjappere MP3 avlesning.

Selv ville jeg gått for Pioneer.

Selv har jeg DEH-P3630. denne passer utmerket til interiøret i e30 vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ikke at Sonyen er dårlig, men Pioneerene har en bedre radiodel, større intern forsterker og kjappere MP3 avlesning.

Selv ville jeg gått for Pioneer.

Er på utkikk etter ny spiller, har hatt sony før. Det var greit nok, tenkte jeg skulle prøve pioneer.

Noe som anbefales? max 3500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du bor i Stavanger. Kom innom hos oss (Bilradiospesialisten). Vi har nå tilbud på DEH-5600MP/5630MP til 2495. Vi har akkurat satt ned prisen på DEH-P7600MP. Synes å huske det ble 2995,- Men ikke skjyt meg hvis det er mer. Er litt usikker. Men det er i alle fall under 3500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Stream, vet du hva forskjellen er på DEH-P7600MP og DEH-P7500MP?

Jeg kjøpte sistnevnte i Tyskland men kan ikke finne denne modellen til salgs noe sted i Norge. Går ut ifra at det er sånn ca. samme spilleren.

Er ikke store forskjellen på disse spilleren foruten litt designmessig. Men hovedforskjelen er ny MP3avspiller. På 7600Mp går det mye kjappere fra du setter inn en plate med MP3 filer til den til den begynner å spille. Dette er merkbart forbedret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...