RAS612 Skrevet Februar 25, 2005 Skrevet Februar 25, 2005 Jeg var innom der i dag for å få hjelp til å nullstille service lampen. Det var fortgjort, man trenger ikke noe verktøy bare trykk inn en knapp og slå på tenningen. Mekanikeren brukte under 1minutt på det hele. Det skulle de ha 250,- kroner for!!!!!!! Jeg skal ha meg ny 3-serie til sommeren og gjett hvor jeg ikke skal kjøpe den.
Gunnar Skrevet Februar 25, 2005 Skrevet Februar 25, 2005 Huff. Synes det er unødvendig å tulle slik. Å gjøre slike ting gratis er en utrolig enkel og billig måte å sikre seg gode kunder på... Har selv fått det gjort gratis et par steder, og det er utrolig hva det gjør når man skal velge verksted neste gang! Gå til et verksted man har null forhold til, eller gå til de man fikk flott service hos på en 2-minuttersjobb...
Frode H. Skrevet Februar 25, 2005 Skrevet Februar 25, 2005 For ikke så lenge siden var jeg hos Haugli Bil i Haugesund og fikk nullstillt airbag og servicelysene. For å nullstille airbaglyset måtte bilen inn på verkstedet og kobles til diagnoseutstyret. Nullstilling av servicelysene var en enkel affære og kunne lett vært gjort på 5 minutter på utsiden. Skulle inn i butikken å betale etterpå men dette skulle jeg få helt gratis. Jeg takket fint og kjørte hjem.
RAS612 Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Skrevet Februar 25, 2005 ja det var noe sånt jeg forventet meg, men nei da. Jeg fikk beskjed om at "vi bruker å ta 250,- for nullstilling" Hva bruker vil si vet ikke jeg. Men jeg er skuffet, over sikkelig dårlig service.
butch Skrevet Februar 25, 2005 Skrevet Februar 25, 2005 Ja kjent problem. Bare vær glad for at du har en så ny bil. Har ofte kjøpt reservedeler til min bil, i Bodø og i Trondheim. Service har alltid vært bånn, og man får en følelse at man er en pest og en plage. Det er tydelig at de kun ønsker å selge nye biler til kunder. Oppfølging av et kundeforhold er fremmedord.
RAS612 Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Skrevet Februar 25, 2005 ja enig med deg. Men bankens min sine penger får de ikke, jeg hadde faktisk tenkt å bestille en BMW 320d Sedan med ALT utsyr der, men det kan de glemme nå. Jeg ble skikklig sur og grinete, 250,- er ikke store beløpet, men det var ikke jobben heller.
Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2005 Skrevet Februar 25, 2005 Når det gjelder service, så dro jeg inn til et lakkeringsverksted, og han så da på fangeren. spurte om pis, og 1600 for fronten.. sykt billig. han hentet polering, og maskinen hans, og begynte å polere på ripene jeg har fått, og nå er nesten alt borte. skal ned dit til sommeren å lakkere noe til bilen, fronten, panser, og hekk. skikkelig bra service, og han tok seg ikke noe betalt for å polere fangerene, og fjernet en god del riper!
///M Skrevet Februar 25, 2005 Skrevet Februar 25, 2005 Jeg var innom der i dag for å få hjelp til å nullstille service lampen. Det var fortgjort, man trenger ikke noe verktøy bare trykk inn en knapp og slå på tenningen. Mekanikeren brukte under 1minutt på det hele. Det skulle de ha 250,- kroner for!!!!!!! Jeg skal ha meg ny 3-serie til sommeren og gjett hvor jeg ikke skal kjøpe den. hehe kjipern, jeg fikk gjort det gratis, tar mindre enn et minutt å gjøre dette. det intrumentet du nullstiller med kan man kjøpe også tror jeg.
RAS612 Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Skrevet Februar 26, 2005 trenger ikke instrument på E46 nyere enn 2002
Dan Skrevet Februar 26, 2005 Skrevet Februar 26, 2005 Styr unna Østbyen bil. Tok servicen min der sist og avtalte pris og skulle få beskjed dersom det ble overgått. Gjett hva som skjedde....idioter. Vanskelig å få service der. Du må nesten vite alt om det du skal ha for dem gidder ikke slå opp noe som helst. Synd og skam at dem tok betaling for å nullstille service-lampene. Fikk det gjort gratis her på Fauske og tok ca 1 min. Aldri mer Østbyen bil på meg!
Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Skrevet Februar 26, 2005 Styr unna Østbyen bil. Tok servicen min der sist og avtalte pris og skulle få beskjed dersom det ble overgått. Gjett hva som skjedde....idioter. Og du betalte mer enn avtalt? Det hadde jeg nekta av prinsipp! Anbefaler dere å skrive inn erfaringene deres her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2939
Dan Skrevet Februar 26, 2005 Skrevet Februar 26, 2005 Styr unna Østbyen bil. Tok servicen min der sist og avtalte pris og skulle få beskjed dersom det ble overgått. Gjett hva som skjedde....idioter. Og du betalte mer enn avtalt? Det hadde jeg nekta av prinsipp! Anbefaler dere å skrive inn erfaringene deres her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2939 Måtte det for å få ut bilen. Fikk ikke kreditt/avbetaling heller. Men forhandla meg fram til en liten rabatt, så overskridelsen ble på i underkant av 500 kr (var egentlig på 1000). Skulle hjem til Fauske (6 mil unna), så måtte bare punge ut skulle jeg komme meg hjem. Burde kanskje stått mer på krava, men valgte å gjøre det på denne måten og heller aldri komme tilbake.
sledoholic Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Hentet bilen min på Østbyen bil i Bodø nå i helga. Har hatt den inne for å få bytta panser og bagasjeluke. (E39 520iat. -02) bilen sto der i 3 uker og jeg spurte dem om de kunne ta en oljeskiftservice på bilen og bytte dynamo/multireim. Det skulle de gjøre, og jeg skulle få en kanonpris på jobben siden bilen alikavel skulle stå inne i 3 uker. Men da jeg hentet bilen kom overaskelsen. 4970kr skulle de ha for en jobb de hadde brukt 1 time på...... Jeg prøvde å krangle men det var helt håpløst. Ikke fikk jeg kreditt heller.... Og da jeg kom hjem skulle jeg bare se litt i serviceboka, og oppdaget da at de ikke hadde skrevet inn i den heller. Ikke har de nullstilt serviceindikatoren heller og jeg bor 25 mil unna,!!!!!!! Skal sende en mail til dem og skal også ta opp dette i BMW klubben,.
sledoholic Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Hentet bilen min på Østbyen bil i Bodø nå i helga. Har hatt den inne for å få bytta panser og bagasjeluke. (E39 520iat. -02) bilen sto der i 3 uker og jeg spurte dem om de kunne ta en oljeskiftservice på bilen og bytte multireim. Det skulle de gjøre, og jeg skulle få en kanonpris på jobben siden bilen alikavel skulle stå inne i 3 uker. Men da jeg hentet bilen kom overaskelsen. 4970kr skulle de ha for en jobb de hadde brukt 1 time på...... Jeg prøvde å krangle men det var helt håpløst. Ikke fikk jeg kreditt heller.... Og da jeg kom hjem skulle jeg bare se litt i serviceboka, og oppdaget da at de ikke hadde skrevet inn i den heller. Ikke har de nullstilt serviceindikatoren heller og jeg bor 25 mil unna,!!!!!!!
Vegard Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg har også dårlige erfaringer med Østbyen bil. De er noen somlekopper som vet å ta betalt! Drar ikke dit mer jeg heller nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå