Dan Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Problemet med uavhengige verksteder er at kompetansen ofte er sterkt fraværende på ting som er merkeavhengig.
marius paulsen Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 for å fortsette den dårlige omtalen av dette verkstedet så har jeg ventet en uke nå for å få svar om pris på service+div garantiting. ser ikke ut som om disse folka vil ha kunder. har 30 mil å kjøre en vei til bodø og 33mil en vei til steinkjær ser vel ut som om jeg må ta den "lange" veien til verkstedet
stian1990_2 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Wicky, den var litt usaklig da vel? Jeg betalte 3k for å ha min inne til oljeservice.. Synes prisen var litt drøy, men skal ikke klage på arbeidet, dem byttet noen pærer, og la merke til at servoen min holdt på å gå dundas, så denne måtte nok etterhvert byttes.. Dem er litt stivere i pris enn andre, så noen jobber får dem, andre jobber får andre verksted.. Men, om servicen er så dårlig som beskrevet her, må jeg vurdere saken om igjen, hva bruker dere istedenfor østbyen da når dere skal ha bilen på service?
Odd-M Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Jeg har endret min oppfatning av Østbyen betraktelig siden jeg skrev mine innlegg i denne tråden. Bruker dem fast til alt, unntatt det jeg tar selv og større planlagte ting jeg har fått gjort i Sverige. Synes servicenivå har blitt mye bedre de siste årene. Også greit at de har spesialverktøy og kompetanse på spesielle ting. Alle klarer å skifte bremseklosser, men f.eks noen av foringene krever verktøy ut over det man får i vanlig handel. De har en mekaniker som går for å være svært dyktig på BMW. Prisnivået i rene timer er noe høyere enn de uavhengige. Men jeg tror man vinner på å bruke ett merkeverksted i det lange løp, i form av kompetanse, spesialverktøy og stamkundefordeler. Mail er de forferdelig dårlige på, men ring eller stikk innom så får man hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå