D.C.V Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Kun øl og cognac for min del mens madammen er mer begeistret for Tequila og de greiern der..
Inline six Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Da er første bayern spretta og på tur ned Skål og god helg
Ågedal Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Må dere lære dere å være avholds. Alkohol er teit...
Dirty Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Må dere lære dere å være avholds. Alkohol er teit... Skål Ågedal
Dirty Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 ågedal er teit! Ågedal sitter her med meg! og vi bøtternedpå
325i-Handicapraser Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 schcååålll ;P Ringnes å kaffidokter :OP
-Roger- Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Bacardi Razz & Urge... SKÅL!!! ÆSJ? Ja, det høres forferdelig ut
RoaldJ Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 hehe.. prøv.. det er ikke så gale som dere tror.. alle jeg har festet med har nesten vrengt magesekken da de ser hva jeg blander med, men har fått mange til og like det Hvis dere pleier og drikke Razz, då kjøp ei lita flaske med Urge da vell, bare for og prøve... Trenger ikke blande ett helt glass vetu Dessuten, jeg er ikke det minste bakfull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå