Ågedal Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 munkholm drikk det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Kun øl og cognac for min del mens madammen er mer begeistret for Tequila og de greiern der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Da er første bayern spretta og på tur ned Skål og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Må dere lære dere å være avholds. Alkohol er teit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Må dere lære dere å være avholds. Alkohol er teit... Skål Ågedal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 ågedal er teit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 ågedal er teit! Ågedal sitter her med meg! og vi bøtternedpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 schcååålll ;P Ringnes å kaffidokter :OP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 koser meg med god vin og peisen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Bacardi Razz & Urge... SKÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 he i skål for helvrtr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Bacardi Razz & Urge... SKÅL!!! ÆSJ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 bakfull.......... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Bacardi Razz & Urge... SKÅL!!! ÆSJ? Ja, det høres forferdelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hehe.. prøv.. det er ikke så gale som dere tror.. alle jeg har festet med har nesten vrengt magesekken da de ser hva jeg blander med, men har fått mange til og like det Hvis dere pleier og drikke Razz, då kjøp ei lita flaske med Urge da vell, bare for og prøve... Trenger ikke blande ett helt glass vetu Dessuten, jeg er ikke det minste bakfull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå