Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Skål ja! Starta Torsdag, driv på enda;) Kjekt når man er herdet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hehehe!! Tenker du får det godt første dagen du er edru igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hehehe!! Tenker du får det godt første dagen du er edru igjen Hehe, pleier å kjenne det fra søndag til tirsdag/onsdag på jobb igjen. hehe Men man må jo drikke litt når man plutselig fikk 100k på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 OI!! Kan jeg spørre hvor de kom fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 OI!! Kan jeg spørre hvor de kom fra? Høhø, solgte bare nylig motorsykkelen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Sjønner Bare å drikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 skål ja nå er det bacardi og helvette for alle penga de usle 500 jeg har igjen etter og ha vært sjafør i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 skål ja nå er det bacardi og helvette for alle penga de usle 500 jeg har igjen etter og ha vært sjafør i går Bacardi? Ussa.. Her går det på rent brennevin og schweppes just nu:) Meen, får vel logge av Bimmers nå.. Har da besøk... Skååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 På en lørdag er pils et must før klokka 4 +1 på den der! Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe.. Hehe.. +1 der du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 27 min til jeg er færdig på jobb blir pils ikveld og singel livet er hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe.. Hehe.. +1 der du Hehehe Har ingen sperrer når det gjelder alkohol.. Drakk da en helflaske bacardi + litt shotting og en del øl på et vorspiel for litt siden Men man har det helt sikkert moro da, blir jeg fortalt dagen etter hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Singel livet er supert syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 ikke noe er som singel livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe.. Hehe.. +1 der du Hehehe Har ingen sperrer når det gjelder alkohol.. Drakk da en helflaske bacardi + litt shotting og en del øl på et vorspiel for litt siden Men man har det helt sikkert moro da, blir jeg fortalt dagen etter hvertfall Hehe, nothing. Ikke for å skryte, men ser på selv som en erfaren drekkar. èn heldags lørdag for meg, er 2x60% flasker og noen øl. Jeg blander som regel ikke, her går det i rent:P Ikke det at noe slikt er positivt, men jeg kan si det at jeg har kun hatt 7 edru helger i de siste 3 år...;P Kompisene mine ber meg om å skaffe hjelp, men ka faen, må no drekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå