mAZE Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Edru i dag, så dere får kose dere. Jeg skal stikke å vinne en god slant på poker i kveld jeg... (ender vanligvis med en stor sum i minus. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe.. Hehe.. +1 der du Hehehe Har ingen sperrer når det gjelder alkohol.. Drakk da en helflaske bacardi + litt shotting og en del øl på et vorspiel for litt siden Men man har det helt sikkert moro da, blir jeg fortalt dagen etter hvertfall Hehe, nothing. Ikke for å skryte, men ser på selv som en erfaren drekkar. èn heldags lørdag for meg, er 2x60% flasker og noen øl. Jeg blander som regel ikke, her går det i rent:P Ikke det at noe slikt er positivt, men jeg kan si det at jeg har kun hatt 7 edru helger i de siste 3 år...;P Kompisene mine ber meg om å skaffe hjelp, men ka faen, må no drekke Hadde vært dau jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 På en lørdag er pils et must før klokka 4 +1 på den der! Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe.. Hehe, glad jeg ikke er alene om den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Enklere og telle antall edru helger på antall år ja Men fy for et alko-inntak du har ts-busa Hadde aldri klart 2x60% på en kveld gitt, det er jeg rimelig sikker på.. Men stikke på vors jeg, så dere får kose dere ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jaja, da var søndagen kommet... Formen er fin enda iallefall.. Men det kjennest... ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Glad jeg bestemte meg for og bli hjemme igår ble så mett og trøtt at det var vell best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Har hatt en vond dag i dag...kjennest ut som jeg skal forlate verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Da er det en ny helg, med ny fyll Ut i hamar ikveld, sådæææ.. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Smeller snart i boksen her og Varme opp til imårgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hehe, samma her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Skal på sånn Reunion i mårgen, 5 år siden jeg gjikk ut av ungdomskolen! Så det blir vått tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hehe, såpass ja? Det bøir nok fuktig vettu Har kontakt med folk fra klassa ennå eller? Hadde ikke sånt 5 års jubileum vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Begynner komme åppi åra ja hehe Ja er liksom en tradisjon her oppe at men treffes igjen 5 år etter man gjikk ut av ungdomskolen! Skal på den lokale bowlingen, spise pizza og bowle...og øl da seff Jobber sammen med to stk jeg gikk sammen med, ellers så er jeg ikke så intresert i kontakt med noen av de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Skål ja nettopp sett fast and furious 4 var bra.var mye japse biler som kruset i gatene etter filmen..men det var bra med bmw og heldigvis!!må si at en skyline frister litt som hærje bil.. var forøvrig en fin M5 med en stund i filmen,og en konge fin trans am på slutten,pluss andre am muskel biler Mia i filmen er så fin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Skål Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå