Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bøtte full rundt 20 er ikke uvanlig nei, hehe..

Hehe.. +1 der du 8)

Hehehe 8)

Har ingen sperrer når det gjelder alkohol.. Drakk da en helflaske bacardi + litt shotting og en del øl på et vorspiel for litt siden :D

Men man har det helt sikkert moro da, blir jeg fortalt dagen etter hvertfall :lol:

Hehe, nothing.

Ikke for å skryte, men ser på selv som en erfaren drekkar. èn heldags lørdag for meg, er 2x60% flasker og noen øl. Jeg blander som regel ikke, her går det i rent:P Ikke det at noe slikt er positivt, men jeg kan si det at jeg har kun hatt 7 edru helger i de siste 3 år...;P Kompisene mine ber meg om å skaffe hjelp, men ka faen, må no drekke 8)

:shock: Hadde vært dau jeg da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner komme åppi åra ja :wink: hehe Ja er liksom en tradisjon her oppe at men treffes igjen 5 år etter man gjikk ut av ungdomskolen! Skal på den lokale bowlingen, spise pizza og bowle...og øl da seff :lol:

Jobber sammen med to stk jeg gikk sammen med, ellers så er jeg ikke så intresert i kontakt med noen av de andre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål ja :D nettopp sett fast and furious 4 :D var bra.var mye japse biler som kruset i gatene etter filmen..men det var bra med bmw og heldigvis!!må si at en skyline frister litt som hærje bil.. :wink: var forøvrig en fin M5 med en stund i filmen,og en konge fin trans am på slutten,pluss andre am muskel biler :D

Mia i filmen er så fin!!!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...