anders87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Da er påska godt over, og det må jo feires Blir Elverum ikveld, så send på en mld hvis du ser detta 316, mista nr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Skal du på håndball disco på styx? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 skål jah!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Skal du på håndball disco på styx? Visste ikke at det var det der i kveld Jaja, blir da vel full lell så samma f... hvor man er igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Skål folkens... Skal sende på en melding jeg Anders, men er i Rana akkurat nå. Prøvesmaker en vinflaske i dag og. Gidder ikke å gå ut i Elverum med det første. Tanken på å møte på den fææææle eksen min.. Hau!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 UNZK UNZK UNZK schkål folkenz nå ere bare 1 vei og det er nedenom... og hjem. raj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 shcål får faken Tru æ ska lægg mæ no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 skål a gutta kvelden for meg as.. dæggææærn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Skal du på håndball disco på styx? Visste ikke at det var det der i kveld Jaja, blir da vel full lell så samma f... hvor man er igrunn Anders drakk saft med håndballgutta den kvelden han.. Pussyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Mr. Funny-bunny Saft du Store mengder skært før byen er alltid et trekksjakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Skål folkens... Skal sende på en melding jeg Anders, men er i Rana akkurat nå. Prøvesmaker en vinflaske i dag og. Gidder ikke å gå ut i Elverum med det første. Tanken på å møte på den fææææle eksen min.. Hau!!! Ekser er alltid fæle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 muligens litt tidlig ute nå da men. 1-6er innsubert el nå, bynner jeg å åpne neste 6er. skalll og go helg følkenss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Snart til byn for utepils og utepizza, så får vi se hva kvelden bringer videre! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Skååååålern jaaaaa... Sliten nå, etter å ha puslet med bilen i hele dag. Så det blir neppe noe på meg i kveld. Bedt på innflyttingsfest i morgen, så det blir vel helvete tenker jeg! Har det blitt noe utepils på noen ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå