Patrick B Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 ja, nei drakk ikke i dag, da jeg drakk en stor jæger forrige helg. Men sitter nå og hører dumdum boys: i dødens dal live dvd, med en flaske iskaldt corrona! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Har vært edru to lørdager på rad nå så neste helg blir det noe dyrt noe! Tror jeg skal satse på noe iskald heineken og en flaske jack daniels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Har vært edru to lørdager på rad nå så neste helg blir det noe dyrt noe!Tror jeg skal satse på noe iskald heineken og en flaske jack daniels Hm ja men han jack kan fort bli sint skjønner du! Men den e go sort det! Men e en jæger(meister) sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Var ute og feira bursdag i går...trur eg fekk min dose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Var på Dj Pulsedriver i Skien i går, tok helt av. Natten/morgenen toppet seg da jeg våknet hos ei i Skien og ante ikke hvor jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Hm ja men han jack kan fort bli sint skjønner du! Men den e go sort det! Men e en jæger(meister) sjøl Jæger meister er også en av mine favoritter Det som er veldig fint, om det er fint vær, er å sitte på altanen å lage til et bord med spekemat og loff + en flaske Jack Daniels atmed. Da har man det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Flott vær i Oslo om dagen og jeg har bevilget meg et par utepils...og flere tror jeg det blir hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Ute pils i skien her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 jaja.. siden eg sitte på ein båt i Nordsjøen så får eg skåla me ein kalde cola å ønska alle bimmers folk ei go helg å ikkje gjera noke du angre på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 SKÅLL FOR fi##e Å FEDRELANDET, sitter her og har blandet meg ¨a piece of shit¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe.. hør der.. ikke bare snuser han feil snus. ( ettan som gjelder vettu ) men han kan banne også. god helg, og skål bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 På tide å dra denne opp igjen:) Har fått blandet noe godt i glasset, strax er det på vorspiel før det blir runda av med Vassendgutane og muli et nachspiel:p go helg og skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 i dag skal jeg og ut... i tr.heim så skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 i dag skal jeg og ut... i tr.heim så skål folkens Jeg skal ut i Trondheim imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 i dag skal jeg og ut... i tr.heim så skål folkens Jeg skal ut i Trondheim imorgen da er jeg nok sannsynligvis fyllesyk.. hehe så skal jeg hjem på søndag og gidder ikke kjøre 4 timer med skallebank i en jævla subaru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå