RobertN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 da er vi igang og griller i regnværet her deilig med litt mat og pils da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 I kveld blir det konsert med bigbang i florø! Må drikkast litt først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Skål ja Sitter her med en Waldemars Brown Ale, noen som har smakt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 I kveld blir det konsert med bigbang i florø! Må drikkast litt først.. Dær kunne jeg tenkt meg vært og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Aaaaah..Godt å ikke være fyllesyk på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Helt enig, men å vere forkjølt er verre Ble drita fredag å sovna ute! var på Sel på dansefestival og ble liggende i engrøft å sove....ikke lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 God sommer ferie og skål fra Eiker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Hmmm, vurderere sterkt om eg ska på Vassengutane konsert i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Vassengutaneer livlig fest-musikk det Men man blir lei de til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Nei vettu hva, Vassendgutane blir man ALDRI lei av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Hmmm, vurderere sterkt om eg ska på Vassengutane konsert i kveld... Det er jo ikke noe å lure på det I dag skal jeg teste en ny pub her i sarpsborg. Sosialen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Black Sabbath med Ronnie James Dio og Corona Extra Kjempekombo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Nei vettu hva, Vassendgutane blir man ALDRI lei av!!! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Nei vettu hva, Vassendgutane blir man ALDRI lei av!!! Okei da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Bra drikkemusikk det ja Jeg sitte og koser meg med ett par Carlsberg SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå