Richirich Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 ble nødt til å stikke fra tidenes chickfight dårlig stemning + jobb om 6 timer.. her var det da et gammelt bilde som satte 10 jenter i sving med dytting, slæpping og øl utover alt GOD NATT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 jaja etter litt drekking ringte jeg en gammel klassekammerat og inviterte han til å kjøre bilen min litt.. dro ut på ei slette å lærte han å burne. gikk fint å burne 2-3 min. så roa vi den litt.. skulle dra igang litt til og da røyk vi hele mellomakselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Jajajaja, det blei nå Vassendgutane på meg jah! Knallkonsert! Og narshpiel på ein gammale skjøyta me hyggelige folk og god musikk. Det vil eg kalla ein vellykka kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Noen ultra erfarne drikkere her? Minttuu, er den grei? Eventuelt, finnes det noe greit i samme sjanger? (alla sambucca, hot 'n sweet osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 jeger eller vodka er aldri feil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Minttuu ? d mint vasset ? ikke drikk deg full på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Det går glatt ned vettu Håvard 2 Hilsen Håvard 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Heh, peppermynte vann ja, har litt troa Hmm, E30Frelst, hvilken årsmodell er du? tidlig eller sent på året? Må nesten vite hvem som er eldst for å bli nr. 1! Har en 1 liter vikingfjord også, så kan varriere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 ville godt for 2liter viking fjord før den mint tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Polet er stengt nå =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Skål gutter, iskald carlsberg og Chris Rea fra høytalerne her nå Deilig med 2 ukers ferie også igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 skøl æ gøttabøys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 you'r in ze navy now matafaakaaaa, give it to us @_@ ummzzzk oyah *hypnotize* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Skål gutta;-) i kveld er det festival! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Besøker gamlingan på hytta i Larvik, dvs. øl og bimmers. skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå