Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

dubi dubi dæg dæg dæm 8) schål

schååål! 8)8)8)8)

har ikke vett til å slutte å drikke så her sitter jeg alene å drikker captein morgan å cola mens alle andre sover!!

i morra blir 540'n pilla av innmaten i girkassen å tatt storservice på!

handla inn orginalolje å nye deler i ventilhuset.

kommer noen bilder i tråden min etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skåler med selvimportert warsteiner.

Blir party i kveld. :)

Kor blir det partey? Eg lurte på om eg sku på haugesund mc's vorspiel i kveld eg...

Det ble party litt rundt i byen. Jeg har tydligvis vært litt for mye på vikingen før, for vakten avviste legitimasjonen min og sa: "Jeg kjenner deg, det er du som alltid er litt for full". :oops:

Viking e viking og haugesund mc e noe heilt aent. ;) Masse kjekke klubber i haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein.

Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... :wink:

Sant... Noen velger å leve livet med fine biler og ukontrollert fyll, mens andre kjører 318d, drikker rødvin og spiser mat med hvite hansker... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein.

Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... :wink:

Og akkurat sånn ville vi ha det så.... JO det er tingen ; D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein.

Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... :wink:

Sant... Noen velger å leve livet med fine biler og ukontrollert fyll, mens andre kjører 318d, drikker rødvin og spiser mat med hvite hansker... :lol:

HEHE ville drukket rødvin hele døgnet hadde jeg kjørt rundt i en 318d..Fredrik så du har aldri opplevd fyll og camping hytter?i din ungdom.....Bare ett spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urge altså? Tror jeg har smakt det blandet med sprit før.. Altså kan det ikke ha vært så himmelsk godt sikkert ikke så avskrekkende heller :) Men ingen som har noen bedre ideer?

Captain morgan og cola er jo forresten det mest digge for tiden men har bestemt at nå må jeg begynne og få vekk alt dette brennevinet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urge altså? Tror jeg har smakt det blandet med sprit før.. Altså kan det ikke ha vært så himmelsk godt sikkert ikke så avskrekkende heller :) Men ingen som har noen bedre ideer?

Captain morgan og cola er jo forresten det mest digge for tiden men har bestemt at nå må jeg begynne og få vekk alt dette brennevinet..

Ta med brennevinet med på fest/nach å server damene det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...