mrbatnes Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 dubi dubi dæg dæg dæm schål schååål! har ikke vett til å slutte å drikke så her sitter jeg alene å drikker captein morgan å cola mens alle andre sover!! i morra blir 540'n pilla av innmaten i girkassen å tatt storservice på! handla inn orginalolje å nye deler i ventilhuset. kommer noen bilder i tråden min etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Skåler med selvimportert warsteiner.Blir party i kveld. Kor blir det partey? Eg lurte på om eg sku på haugesund mc's vorspiel i kveld eg... Det ble party litt rundt i byen. Jeg har tydligvis vært litt for mye på vikingen før, for vakten avviste legitimasjonen min og sa: "Jeg kjenner deg, det er du som alltid er litt for full". Viking e viking og haugesund mc e noe heilt aent. Masse kjekke klubber i haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Skål Siden det er så varmt i nord norge for en gangs skyld så måtte.. jeg jo bare ta en iskald pils etter bil vaskingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein. Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... Sant... Noen velger å leve livet med fine biler og ukontrollert fyll, mens andre kjører 318d, drikker rødvin og spiser mat med hvite hansker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Skål bmw gutter,tar meg en go pils etter en lang dag med M3en og skifting av pakninger rundt rutene og maling av kåk etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein. Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... Og akkurat sånn ville vi ha det så.... JO det er tingen ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 og klasseskillet ble ikke mindre av posten din fredrik. her sitter jeg og johan på Hallan Camping og nyter en helflaske tyrkisk peber, hver. snylter på wlan og hører på trine rein. Man bestemmer jo til en stor grad selv hvordan man vil ha det... og hverken campinghytter, flytende tyrkisk pepper eller Trine Rein er tingen (no offence)... Sant... Noen velger å leve livet med fine biler og ukontrollert fyll, mens andre kjører 318d, drikker rødvin og spiser mat med hvite hansker... HEHE ville drukket rødvin hele døgnet hadde jeg kjørt rundt i en 318d..Fredrik så du har aldri opplevd fyll og camping hytter?i din ungdom.....Bare ett spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hei.. har en del brennevin stående og det er sjelden jeg drikker brennevin for jeg er så lei alt blandevann. Hjelp meg med ideer til noe nytt å blande med da folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kutt ut blandevann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 60% og urge;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 har alltid hatt lyst å prøve urge med sprit, men tør ikke. Redd for å ødelegge så jeg ikke klarer å drikke urge rent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Urge altså? Tror jeg har smakt det blandet med sprit før.. Altså kan det ikke ha vært så himmelsk godt sikkert ikke så avskrekkende heller Men ingen som har noen bedre ideer? Captain morgan og cola er jo forresten det mest digge for tiden men har bestemt at nå må jeg begynne og få vekk alt dette brennevinet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Skål folkens! Elverumsdagene ikveld, varmer opp i Hamar med grillings, pils, fisherstorm og bacardi razzzzzzzzzzzzzzz..... : D:D . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Urge altså? Tror jeg har smakt det blandet med sprit før.. Altså kan det ikke ha vært så himmelsk godt sikkert ikke så avskrekkende heller Men ingen som har noen bedre ideer?Captain morgan og cola er jo forresten det mest digge for tiden men har bestemt at nå må jeg begynne og få vekk alt dette brennevinet.. Ta med brennevinet med på fest/nach å server damene det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 har smakt urge med jeger før.. det er ikke noe særlig! trynefaktor her: http://www.nettby.no/user/file.php?user ... d=43671951 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå