haakon Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 pleier å drikke sommer (dame) aquavit ellers,men er godt med litt mer smak. synd jeg ikke har noen kalde pils å sippe til innimellom. gleder meg til julematen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Er ikke så hard på den cognac`n, men den der tyrker`n er bra Alt som heter Smirnoff og Bacardi går også ned på høykant... Ikveld blir det nok Smirnoff og battery Skal bli skikkeli go i gassen...hehe TYPISK KJERRINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 da var eg komt igjen fra dansen, og for en dans d har vert!!!!! hehe, bare synd ingen "overlevde" til nachspielet!! men glad eg har fått sjåfør til i morgen slik at eg får skiftet vinterdekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 og det ble til at vi runda av kvelden med bimmers surfing:) sov godt folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 har ikke lest alle 13 sidenen men eg syntes no det mann lager selv eg best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 JEG ER EN SKIKKELIG TØFFEL JEG DA... *KREMT* SOM GJØR ALT KONA MI SIER! DET ER HUN SOM ER SJEFEN I HUSET VÅRT! bøyer seg i støvet* Disse kvinnfolka har som regel rett etter min erfaring, og ettersom jeg aldri klarer å ta mine egne valg, er det kjekt å ha en så flott dame:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 skål bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 jepp kjepp, skål bimmers!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Det er lørdag, det er kaldt, så hva er vel bedre enn å sitte foran peisen og nyte en god gammel whisky eller cognac? Det eneste problemet er at jeg sitter på jobb i 3 timer til.. Urk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 skål gutter ...huff, ungkarslivet er hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skål folkens, sitter her med kaffi og Saint Brendan´s, og Blå Smirnoff med litt Fanta Pineapple grapefruit oppi. Ja ungkarslivet er ikkje alltid like greit, koser meg med mitt, da eg har 2stk faste eg kan besøke og få besøk av når eg er i kose humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skål folkens, sitter her med kaffi og Saint Brendan´s, og Blå Smirnoff med litt Fanta Pineapple grapefruit oppi.Ja ungkarslivet er ikkje alltid like greit, koser meg med mitt, da eg har 2stk faste eg kan besøke og få besøk av når eg er i kose humør He he, noen har ordnet seg bra skjønner jeg Skål forresten, jeg og six-packen stikker snart på fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 He he, noen har ordnet seg bra skjønner jeg Skål forresten, jeg og six-packen stikker snart på fest Skål ja.. Jepp, er det greit å ha noen faste. Som går ant til å besøke eller få besøk av i helgene (vist det går dårleg på byn) og ukedagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skål skål.. nå ska je på fest å fortelle gutta om at det er bmw som er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skål folkens, no stikker eg på vorspiel. Kos dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå