Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mo i Rana vil jeg tro. Er det no trøkk i Elverum på Fredager 316?

Da vil du tro rett. Har dårlig erfaring med fredager i Elverum. Torsdag og lørdag er de store dagene der. Kan jo selvfølgelig være bra nå, da en del av studentene holder på med eksamener og slike tingetangelerier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anders: de fleste av oss innpå her har vel kanskje vokst fra den type drikke..

hjemmebrent er noe du drikker for og drikke deg sanseløs full og bli motbydelig.

snakker iallefall for meg selv når jeg sier at jeg drikker for og kose meg og havne i humør..

edit: 316 var nok kjappere enn meg der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som drekker hjemmebrent i kveld? eller er det bare fjortisbrus på dere "store gutta"?!

Nå skal je en tur til byen og snike på jentun.. dere får kose dere..

Det er nok sikkert veldig karslig drikke kok der du er fra på din alder, jeg nøyer meg med karslig drikke med de på min alder, der hvor jeg bor, næmlig øl, skåål ;-). (konjak er ennå litt tidlig på kvelden drikke ;-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker øl fordi jeg synes det er godt... Drikker ikke hjemmebrent for å drikke meg dritings, slik som deg... :) Du vokser nok fra det om noen år!

hahah, opitimist! :lol: hva er vitsen med turings UTEN å bli full da?

Hjemmebrent smaker forferdelig, og det fører til en forferdelig opplevelse. Å nyte alkoholen i form av øl eller vin for eks er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker øl fordi jeg synes det er godt... Drikker ikke hjemmebrent for å drikke meg dritings, slik som deg... :) Du vokser nok fra det om noen år!

hahah, opitimist! :lol: hva er vitsen med turings UTEN å bli full da?

Hjemmebrent smaker forferdelig, og det fører til en forferdelig opplevelse. Å nyte alkoholen i form av øl eller vin for eks er noe helt annet.

Problemet er vel heller at du blir full og aggressiv av og lukte på korken. :wink: Mye god alkohol, det går ned uansett :lol: Man nyter vel det man har? eller?! Hjemmebrent er ikke godt nei, men skal man være en av gutta, så går det ned :wink: Det er rusen som er det viktigste. Det er en del av en livvstil.

Men som sagt, kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...