Stian Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Hehe. Byrjar å hjelpe på no.. Men ølla renner ikkje rett ned i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Jaja, nå ble de whiskey etter rødvin og mat Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 skål til alle tørste der ute Personlig sitter jeg på jobben nå men, anyway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 er med på den! skål!;D bare øl jeg da... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Skål folkens! Da er det fredag og helg Nå skal jeg i Bursdag. Ha en flott helg alle sammen. Drikke hilsener fra Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 skål.. då satt me her, i håp om å gå t byn snart... inntaket eskalere ittekvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 SKÅL! Nu tvinges det ned en Urge her, før vi køyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Skål igjen. Trykker her litt på bimmers før enn må kvelde , om ikke for lenge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Rakk ikke polet i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Ja ja du rekker vel sikkert imorgen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Det er målet ja, stenger 3 da men ekkel følese at jeg sover da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Noen anbefalninger ? Untatt rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 he he vel enten så blir det konjak noe som spretter opp av nyheter eller hvitvin riisler for min del. Øl er en sikker vinner fordi enn sovner før enn får eventuelt gjort noe dumt he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Nei nei ikke noe øl kan ikke fordra øl, men noe konjak hadde ikke vært verst.. eller kanskje en whiskey ? jack daniels eller noe snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå