BimmerE46 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 God Jul til alle ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 tar en liten skål nå sitter og små super en amundsen og battery dram nå, mens jeg kjikker på palle dvd som jeg fikk til julegave ble mye artiere nå for og si det slik ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 God Jul ja, BimmerE46! Dagens første sorte gull er åpnet! Angrer på at jeg ikke kjøpte meg noe mer kosedrekke som på lista på forrige side her.. Så blir og drekke hembrent og få et slag i trynet for hver slurk man tar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 skål herfra og i dag blir det hamar og gløgg vors ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 skållllllll!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 skål på tide å stikke ut på fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 skål igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Klarer ikke å drikke så mye som en pils en gang i dag... Redusert, for å si det mildt... Lurer på hvor det ble av burgeren jeg knadde i meg kl 5 i natt, klarte i hvertfall ikke å spy den opp igjen i sta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 haha.. sitter selv som et slakt i sofaen til en kompis og er usikker på om jeg er på stigende eller dalende rus jeg slutta og drikke ved 10-halv 11 tida i dag :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Hahaha... Våknet først ved 9-tiden i dag tidlig... Da snurra alt rundt i hode mitt og var tydeligvis nokså wasted enda. Bestemte meg for å lukke øya et par timer til, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 gikk igjennom minnet på kameraet mitt i sta og der var det mange bilder jeg ikke husker noe av.. og de er fra vorset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Hangover, anyone?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Hangover, anyone?! Hangover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Hangover, anyone?! Det har jeg bare hatt én gang i ila mitt liv. jeg er tydeligvis velsignet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 melder meg for hangover'n jeg 316! verste jeg har opplevd i 2009 så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå