Clerion Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 SKÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 cheers miss sophie koser meg med den 3 sommersby'n i kveld og ler meg ut av sofaen pga Blue Collar Comedy tour.. damn og mye bra redneck jokes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Skål Mye bra på forumet..men syns mye er rart med denne oppgraderingen blir ikke å henge mye hær nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 ^ Du blir jo vant til det etterhvert. Er alltid slik med endringer på forumer. Men som regel blir man vant og det gamle glemt etter to-tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 skåål godt folk. sitter hjemme og drikker warsteiner øl nå. jeg må si at dette er noe av det bedre øllet jeg har smakt! men absolutt ikke det billigste. men jeg sitterer det som står på boksen * warsteiner - life is too short to drink cheap beer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Skål noen som har bynt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Skål ja Har ikke begynt enda. Men begynner snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Heldiggriser... Edru helg på meg, bare et par kosepils til maten senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 skål gutta! Noen som skal ut i stavanger idag? Pils og grandi no;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Skål! Pusser opp hus for fulle mugger,men tar meg fankenmeg tid til et par Carlsberg og litt bimmers.no imellom slagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Skål ja, driver og pusser opp selv, setter opp lister og maler litt i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Hehe,godt å høre jeg ikke er alene om det! 2 soverom malt fra tak til gulv,1 nytt gulv lagt,kjøkken malt, lister på vei inn på barnerommet.. Listen er lang.. Jobbet natta rundt siden mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 er heldigvis ferdig med det verste jeg nå for tiden, bare lister og sånn små pusling igjen... deilig det... men merker jeg skal gi meg for i dag, sagingen blir ikke like rett og tenker litt tregere merker jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Gleder meg til i kveld. Har fri i morgen, så skal ta meg et par kosepils! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå