Wacman Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Skål gutter! Etter en uke nesten alene på jobb,er det faenmeg godt å sette seg ned og gi litt faen. Nytt ryggtrekk ble truet frem fra Tyskland,riktignok med sånn nettinglomme,men nå blir E28'en litt mindre shabby innvendig, nye B-stolpedeksler skal også monteres, så er det utvendige som står for tur,men det blir i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 I kveld blir det helvete i Elverum (= Først minihelvete på Løten ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Wrightegaarden og Postgirobygget idag! Vant 2 billetter på radio'n idag:p Så skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 I kveld blir det helvete i Elverum (=Først minihelvete på Løten ;D Oh yeeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 I kveld blir det helvete i Elverum (=Først minihelvete på Løten ;D Oh yeeah! Double yeah!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Wrightegaarden og Postgirobygget idag! Vant 2 billetter på radio'n idag:pSå skål Blir nok bra med liv i langesund i dag ja, artig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Skål alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Ferie skål fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Lenge siden jeg har vert så drita en søndag som nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Lenge siden jeg har vert så drita en søndag som nå En kompis satt alene hjemme hele fredag, spilte CS og drakk seg drita... Han sov i 16 timer etterpå Våkna, gikk ut av senga og tryna... Fortsatt full... Så var det fest igjen på lørdag vett Jeg drikker ikke, men Gud så morsomt det er når venner blir sanseløse fulle og gjør alt mulig rart... Luuuv it <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 hehe, var fullstendig borte i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Skål sier jeg bare! Ikke no tull i kveld da gutter og jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Skulle ønske jeg også kunne si skål, men er nok edru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Begynner snart å grine selv... Makan til latterlig opplegg den siste lørdagen i ferien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 He,he da kan jeg være så kul med dere å si skåååål øl, vors og bowling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå