Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Blir noen her og, jobb igjen mandag etter 3 uker ferie så tar det "litt" med ro Bowling er en go kombo med festing men det finst en grense hvor full man kan vere før dette kan vere helseskadelig!(selv erfart) Har bowling i nærheten og må innrømme at en del penger ligger igjen der Skål høds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 He,he. får inn gosvingen på kula da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 haha, kasta midt på en betongsøyle som var mellom banene ca. 5 meter fra der jeg sto en gang, da fikk jeg ikke mer øl den kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Det har jeg også gjort Hehehehe, artig det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Artig men ikke godt likt Tror du må komme til vågå 316 skal jeg knuse deg i både bowling å øl-drikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Da er grilling vel overstått. Å nå blir det å tilbe Kong alkohol. Ha en fin kveld gutter å jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Rekorden min i bowling er 238 da, tar du den? Edit: Fant bilde nå. Så at jeg skrøt på meg et poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Da tar jeg nok ikke deg, men det var i drikking da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Da tar jeg nok ikke deg, men det var i drikking da Der tar jeg begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Tja, er ikke så langt oppi Gudbrandsdalen så... Kanskje ta en weekend hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Utfordrer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Tja, er ikke så langt oppi Gudbrandsdalen så... Kanskje ta en weekend hos deg? Du er hjertelig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Utfordrer deg Drikkekonkurranse via webcam da eller? Bor litt langt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 He,he så så jenter Kasta å traff bana ved sia av mi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Jepp ser hvem som sovner først winch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå