Gunnar Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Er desverre ingen stor fan av krydret brennevin. Gikk på en smell for 7-8 år siden, og har enda ikke kommet over den. Rom & cola og lignende drinker funker greit, men det skal så lite til å bli dårlig dagen derpå av brunt brennevin... Men skåle kan jeg gjerne gjøre, så skål! (med et stort glass Fun light ice tea peach, det er i tidligste laget for andre saker...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg er glad i både cognac og whiskey. Er det en real fest så drikker jeg karsk. Tror ikke jeg har noe drikkeproblemer for jeg drikker alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 For dere som er whiskey-fan så ble verdens eldste og siste singelmalt-wiskey, som er av typen Glenfiddich Rare Collection 1937 modnet på fat i 64 år før den ble tappet på flaske i 2001 (61 flasker), transportert fra destilleriet i Skottland med retning Hongkong i går..... Koster vel sikkert et par kroner for en slurk av den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 ikke drikk cognac, drikke jägermeister med battery, nydelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Cola! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Melk er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 Blir nokk ØL ikveld ja... må feire att jeg har kjøpt meg e36. hehe går vell over til sterkere saker senere på kvelden/natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 idag er det jæger.. dårli i halsen å tror det hjelper!! Prøv Berentsens Fisherman, smaker som Fishermandropsene, og funker likedan også..hehe.. Ellers går det mye i vodka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 idag er det jæger.. dårli i halsen å tror det hjelper!! Prøv Berentsens Fisherman, smaker som Fishermandropsene, og funker likedan også..hehe.. Ellers går det mye i vodka.. Er ikke fishermann greiene bare 12 eller 21 volum% da....? smaker fy oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brusern Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 96% med cola .. det er god medisin for en vond hals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Er heller ingen stor fan av brunt brennevin, når jeg først drikker så blir det gjerne Smirnoff Ice e.l. evt. drinker uten alt for my "dævelskap" oppi. Tyrker er også godt, farlig godt.... Øl er selvsagt også en utmerket sak å leske seg med, men det tåler jeg dessverre ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Cognac er bra! Samler selv på de edle dråpene, litt dilemma igrunnen, for jeg har jo lyst å drikke den opp. Har heldigvis dobbelt av mange.. enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Er ikke fishermann greiene bare 12 eller 21 volum% da....? smaker fy oxo Er nok bare 21% ja..men smaker langt fra fy.. Pleier å ha det som en sideshot til sterkere ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Velvel, da varre på'an igjen.. SKÅL! (Drikker varm Warsteiner i dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 hmmmm. spørs om jeg og skulle kjøpt noen pils i dag. har en litn sterk skvett stående da. får hjelpe d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå