|Andreas| Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Bare å skåle i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Sher i dag a folkens?? Er det no fest og balluba på lille nyttårsaften, eller venter alle til den ordntlige dagen?? En ting er hvertfall sikkert, jeg starter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Jeg har kjøpt inn litt kos til i morgen ivertfall det skal bli fint fint, bacardi(ikke razz!!) Vk og liten tyrker. mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 skåååål ja snart ut og varme opp til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 varme opp me drue spriten din var forsvinni en god klonk av den dunken ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 skåååååååålllllllllll.... weee got a rockin coonvoiiiii ==) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 rubber duck og gjengen er helrå. kan se den filmen mange ganger til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 skååååååål ,ba ccardi razz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Du starter tidlig Bimm3er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm... har du for lite å bruke pengene dine på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm... Ga du den bort til ei blond venninne av meg eller?Hentet henne fra VIP lounge sånn ca klokka 3 og da kom hun hoppende inn i bilen med et glass champagne hun hadde blitt påspandert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skål i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skål i dag da. på en mandag faktisk jaja... får skåle med appelsinjuicen min jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 hehe kanskje jeg skulle tatt meg en liten skål nå som jeg er sykemeldt? hum hum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå