Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm...

Ga du den bort til ei blond venninne av meg eller?Hentet henne fra VIP lounge sånn ca klokka 3 og da kom hun hoppende inn i bilen med et glass champagne hun hadde blitt påspandert :lol:

hvor den flaska havnet har ikke jeg peiling på...men heter a monica så kan det være hun...siden hu satt med gjengen vår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm...

har du for lite å bruke pengene dine på?

nesjh :lol:

tror den flaska blir kjøpt vær jævla gang vi er der...er på 6 liters sjø... ble kjøpt 4 av den engang vi var der....har heldigvis bare kjøpt den 1 gang selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Til alle dere erfarne øldrikkere :D vil jeg absolutt anbefale Nordlandspilsen som er min favoritt! Kan drikke mange av de :lol:

Kom på en ting nå :) Er jo snart vår så er ikke lenge til Skjærgårdspilsen kommer i butikkene igjen :D Den er god den :D

Skåler med Cola idag jeg. Skal på jobb imorgen tidlig. Nå skal jeg betale Bmw ccn regninga mi slik at jeg blir medlem her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn her og:

Siden jeg jobber i Ringnes syntes jeg at jeg må informere litt om de nye produktene våre :lol: som er følgende:

Ringnes Lite. Med redusert kaloriinnhold, hele 30% mindre kalorier og 70% mindre karbohydrater, same gode smaken (boks) 4.5%.

Tuborg Lite. Samme som Ringnes Lite (boks) 4.5%.

Ringnes Bayersk. Et fyldig og smaksrikt øl, som passer godt til tradisjonell vintermat. Inspirert av øl brygget i bayern på 1980 tallet, lanseres i 0.5L 6pack. (boks)

Munkholm Münchener. Mørkt og fyldig øl, ølet har en rik sødme fra spesialmalt. Passer bra til kjøttkaker og annet norsk mat :D (boks)

Ringnes Fatøl. Fyldig øl med rund smak, klassisk karakter. (boks)

Ringnes Jubileumsøl. Ringnes er 130 år og lanserer derfor Ringnes Jubileumsøl som er brygget med utgangspunkt i de historiske pilsnertypene slik de oppstod i tsjekkia på midten av 1800 tallet. Ølet er godt humlet med en tydelig, men balansert humlebitterhet. (boks)

Imsdal Lime & Fiber. Min favoritt, smaker skikkelig godt + den innholder fiber som er godt for magen og gir langvarig energi og metthetsfølese, 1 flaske gir deg 15% av dagsbehovet. Man merker selvfølgelig ikke noe til fiberen på smak ;) bra for fordøyelsen er den og.

Solo Smoothie Bringebær. Knust frukt helt uten tilsatt sukker, frisk og god.

Farris Bris Bringebær & Granateple. Tror denne vil slå skikkelig an, personelig er jeg ikke stor fan av vann med kullsyre men den her var faktisk drikkandes ;) litt søt, men ikke for søt.

Også farris bris 4 pakk Naturel og Lemongrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...