DCA Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm... Ga du den bort til ei blond venninne av meg eller?Hentet henne fra VIP lounge sånn ca klokka 3 og da kom hun hoppende inn i bilen med et glass champagne hun hadde blitt påspandert hvor den flaska havnet har ikke jeg peiling på...men heter a monica så kan det være hun...siden hu satt med gjengen vår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 skålet gjorde jeg også på lørdagen...helt til jeg kjøpte meg en champiss flaske til 2200 og havnet i arresten ca 20 min etterpå...hmmm... har du for lite å bruke pengene dine på? nesjh tror den flaska blir kjøpt vær jævla gang vi er der...er på 6 liters sjø... ble kjøpt 4 av den engang vi var der....har heldigvis bare kjøpt den 1 gang selv da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 6liter ? hvor kjøpte du denne? fintes det flere varianter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 jaja da er jeg full igjend.. skål vertfall og god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Endelig sitt eg med pilsn i handa No ska det drekkes Carlsbergen går ned på høykant SKÅL til alle på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 tuborg her på meg faktisk.. godt var det og. SKÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Skål, og kos dere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Til alle dere erfarne øldrikkere vil jeg absolutt anbefale Nordlandspilsen som er min favoritt! Kan drikke mange av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Til alle dere erfarne øldrikkere vil jeg absolutt anbefale Nordlandspilsen som er min favoritt! Kan drikke mange av de Kom på en ting nå Er jo snart vår så er ikke lenge til Skjærgårdspilsen kommer i butikkene igjen Den er god den Skåler med Cola idag jeg. Skal på jobb imorgen tidlig. Nå skal jeg betale Bmw ccn regninga mi slik at jeg blir medlem her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Tuborg blir konsumert her i kveld... SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Gleder meg skikkelig til sommeren når det blir sol og varmt å sitte ute å drikke iskald pils! Tror ikke det finnes noe mye bedre enn det!! Jo.. en lykkelig eier av en M5!!! Men nå var det snakk om pils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Slenger inn her og: Siden jeg jobber i Ringnes syntes jeg at jeg må informere litt om de nye produktene våre som er følgende: Ringnes Lite. Med redusert kaloriinnhold, hele 30% mindre kalorier og 70% mindre karbohydrater, same gode smaken (boks) 4.5%. Tuborg Lite. Samme som Ringnes Lite (boks) 4.5%. Ringnes Bayersk. Et fyldig og smaksrikt øl, som passer godt til tradisjonell vintermat. Inspirert av øl brygget i bayern på 1980 tallet, lanseres i 0.5L 6pack. (boks) Munkholm Münchener. Mørkt og fyldig øl, ølet har en rik sødme fra spesialmalt. Passer bra til kjøttkaker og annet norsk mat (boks) Ringnes Fatøl. Fyldig øl med rund smak, klassisk karakter. (boks) Ringnes Jubileumsøl. Ringnes er 130 år og lanserer derfor Ringnes Jubileumsøl som er brygget med utgangspunkt i de historiske pilsnertypene slik de oppstod i tsjekkia på midten av 1800 tallet. Ølet er godt humlet med en tydelig, men balansert humlebitterhet. (boks) Imsdal Lime & Fiber. Min favoritt, smaker skikkelig godt + den innholder fiber som er godt for magen og gir langvarig energi og metthetsfølese, 1 flaske gir deg 15% av dagsbehovet. Man merker selvfølgelig ikke noe til fiberen på smak bra for fordøyelsen er den og. Solo Smoothie Bringebær. Knust frukt helt uten tilsatt sukker, frisk og god. Farris Bris Bringebær & Granateple. Tror denne vil slå skikkelig an, personelig er jeg ikke stor fan av vann med kullsyre men den her var faktisk drikkandes litt søt, men ikke for søt. Også farris bris 4 pakk Naturel og Lemongrass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 det finnes bare en type øl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Skål alle sammen og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Hansa :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå