M6 Bjørn Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Da har jeg sjenket meg en GT eh en drink altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 åh... blir ingen fest på meg i kveld... men men, blir en godfilm på tv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 synd at "vif" ikke vant denne gangen heller da M6 Bjørn ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Tar en kosepils til Mord & Mysterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Drekka meir Godværspils i kveil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 no sitter vi her å drikker oss opp litt før vi reiser ut på ei øy å feirer. Flere som har planer ikveld? Skål, og Have fun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 I dag blir det grilling og sjenkings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 no sitter vi her å drikker oss opp litt før vi reiser ut på ei øy å feirer. Flere som har planer ikveld? Skål, og Have fun! Skal brenne opp en gammel robåt i kvel Elles så blir det vel litt mørkere drikke i glasset i kvel, fikk en Kontiki Cognac til bursdagen jeg skal prøve..Noen som har smakt denne forestten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Her i Oslo hadde man ikke fått fyr på bensin engang nå tror jeg. Klissklass... Men pilsen er _nesten_ like god likevel. Ha en god kveld folkens, med eller uten bål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 hadde bursdag igår, feiret, nesten en hel flaske tyrker å en flaske smirnoff greanaple, husker ikke en dritt, ropte på elgen ett par ganger, off for en kveld, men til folke som skal ut i kvell, SHKÅLL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 I går var sambo og jeg på plattdans (hjemme leeeeeeeenge før det var slutt) og jeg var edru, så ikvel er det min tur Blir sikkert bare et par pils, å kanskje en dram eller to.... hmmm.. minttu i skapet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Fy faen.. det er lenge siden jeg har vært så fyllasyk Det blir lenge til neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 skål legger med en liten link jeg snoket opp for en tid siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 artig.. men stakkars.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Skål folkens! Nå går det i Bacardi Razz med cola..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå