316 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Drakk i går, men jeg orka ikke å logge inn her. Drakk faktisk med Erik Mæhlum blant annet. Var ikke hjemme før 6 tia i dag tidlig.. Lite med damer på Styx, alt for mange militæridioter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 hehee , nesten blitt et fast ritual før jeg legger meg det nå Mæhlumern var i slag ve? hehe Synes Styx er over-rated jeg da, da var det bedre på "gamlestedet jeg ikke husker navnet på fordi jeg alltid blir for full ved martnsenteret" heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Alexis! Mæhlumern var i slaget ja.. Litt over slaget også vil jeg påstå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Stemmer! Hehe.. som vanlig med andre ord hæhæhææ.. Fy faen, promille på 1,5 ennå vettu, men sierran står og skriker "bruk meg, mens det ennå er vinter!" på gardsplassen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Sitter her med en iskald Warsteiner og ser Seinfeld.. fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 skååål, må ha meg en 5-6 kalde utover kvelden etter en lang skoledag. Nesten 12 timer med tankearbeid holder for min del vertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 skååål, må ha meg en 5-6 kalde utover kvelden etter en lang skoledag. Nesten 12 timer med tankearbeid holder for min del vertfall;) høm? men, det jo tirsdag... harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 joda, det kan vel vær litt "harry":) men ikke mer en han selveste harry her http://youtube.com/watch?v=E_c9jLlOZFo men for å vær litt seriøs, går som oftest til skolen og kan da ta så mange pils som ønskelig hvilken dag som helst, om det er det eg vil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 å gå ut på og ta seg en pils på en tirsdag er jo det minst harry man gjør. Var en stripe på byn Fredag og lørdag, og da var harryfaktoren ENORM. snakk om bønder i byn! I dag, en tirsdag, rolig dag men et par pils på byn. DA treffer man på alle de reflekterte menneskene man aldri ser ute på en lørdag. Hvis sjangsen byr seg, er jeg heller med på en skikkelig fest med venner i helgene. MYE kjekkere enn å stå i kø 30min for å betale 80kr i covercharge for å komme inn på et sted med overprisede drinker... Ender med å pisse å dra ut igjen. DET er harry det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Da sier jeg skååål Åpner dahlsen her nå Kjekt å være student for da starter ofte helgen på Torsdagen Studentenes Hus til BI har Temakveld russefest ikveld Så alle skal gå ut i russeklær. Har funnet igjen mine gamle fra 2006 og er klar for en morsom kveld Kjøpte også årets første Skjærgårdspils idag Det er vårtegn Skal bli godt å smake på en av de senerte ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Da er kvelden over for min del. Kom hjem i "riktig" tid idag. Tror russeklærne mine skal få ligge i skapet fremover. Har vært en artig kveld, men russetiden er morsomst på videregående Godnatt folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Hmm, har vært ute å lada opp til skikkelig bygdefest imorgen. Har tatt 7-8 pils ikveld å bare vært med noen venner å sett på folk drite seg ut. Å tror du ikke jeg hold på å dra juling da? jeg som ellers aldri får juling når jeg prøver, kom jo selvfølgelig en drit full missunelig fyr bort å skulle sloste bare fordi jeg satt å snakka med 2 over middels pene venniner Men de snakka til han å sa han dreit seg, vakta kom å han var ute.. så jeg gikk ut etter en stund.. å så han fikk grise bank av militer gutta Er på bardufoss får tiden så Men nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 off tømmermenna banker i dag. hadde bursdagsfest i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Grattis med dagen som var! Skal ut i Hamar idag jeg, blir først litt fyllabowling før vi går ut Drekkas godtfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 jeg skal IKKE ut idag! Fikk nok for en måned igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå