Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Drakk i går, men jeg orka ikke å logge inn her. Drakk faktisk med Erik Mæhlum blant annet. :D Var ikke hjemme før 6 tia i dag tidlig.. Lite med damer på Styx, alt for mange militæridioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehee , nesten blitt et fast ritual før jeg legger meg det nå ;)

Mæhlumern var i slag ve? hehe

Synes Styx er over-rated jeg da, da var det bedre på "gamlestedet jeg ikke husker navnet på fordi jeg alltid blir for full ved martnsenteret" :D

heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

å gå ut på og ta seg en pils på en tirsdag er jo det minst harry man gjør.

Var en stripe på byn Fredag og lørdag, og da var harryfaktoren ENORM. snakk om bønder i byn!

I dag, en tirsdag, rolig dag men et par pils på byn. DA treffer man på alle de reflekterte menneskene man aldri ser ute på en lørdag.

Hvis sjangsen byr seg, er jeg heller med på en skikkelig fest med venner i helgene. MYE kjekkere enn å stå i kø 30min for å betale 80kr i covercharge for å komme inn på et sted med overprisede drinker...

Ender med å pisse å dra ut igjen.

DET er harry det.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg skååål :) Åpner dahlsen her nå :) Kjekt å være student for da starter ofte helgen på Torsdagen :) Studentenes Hus til BI har Temakveld russefest ikveld :) Så alle skal gå ut i russeklær. Har funnet igjen mine gamle fra 2006 og er klar for en morsom kveld :) Kjøpte også årets første Skjærgårdspils idag :) Det er vårtegn ;) Skal bli godt å smake på en av de senerte ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hmm, har vært ute å lada opp til skikkelig bygdefest imorgen. Har tatt 7-8 pils ikveld å bare vært med noen venner å sett på folk drite seg ut.

Å tror du ikke jeg hold på å dra juling da? jeg som ellers aldri får juling når jeg prøver, kom jo selvfølgelig en drit full missunelig fyr bort å skulle sloste bare fordi jeg satt å snakka med 2 over middels pene venniner :P

Men de snakka til han å sa han dreit seg, vakta kom å han var ute.. så jeg gikk ut etter en stund.. å så han fikk grise bank av militer gutta :P Er på bardufoss får tiden så :P

Men nå er det natta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...