Thomaz Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 er det femi å blande jagermeister og cola forresten? Prøv Jæger og batteri med isbiter Jævli godt... Akk kommet fra jobb.. Jobbet overtid.. Så nå er det på med grill fram med kald ol å vente på at resten av folket kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Hey maurtin! skål mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Smirnof green apple, sprite og fjellbekk så har du ein god drink. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Skål sitter å drikker en kosepils i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Satt førtvilt å leita ætter fylla topicen igår her men fant den ikke :S haha. Ble litt bayer suping her åsså.. lang helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 er det femi å blande jagermeister og cola forresten? Prøv Jæger og batteri med isbiter Jævli godt... Enig der, Thomaz, det er gull! Tatt en par bayere allerede på verandaen og spilt poker i sola Ittjnå som er likere enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 er det femi å blande jagermeister og cola forresten? Prøv Jæger og batteri med isbiter Jævli godt... Enig der, Thomaz, det er gull! Tatt en par bayere allerede på verandaen og spilt poker i sola Ittjnå som er likere enn det Er du i Oslo nå Anders? Har tatt meg noen pils jeg også. Satt meg ute i Sola for å lese organisasjonspsykologi. Plutselig var jeg brisen og satt og så på Holmenkollstafetten istedet Keen på å dra ut med noen å pilse ikveld! Aker brygge er jo til for å brukes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 skåååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 e36en min subber noe jævlig nå!!! hadde full bil i sta, såvidt jeg kom meg avgårde... har senket den 20mm bake, med 9,5" felg 225/40 18 dekk.. syyk strekk på dekka noen som har godkjent e36 med den dekk dimmen?? 9,5x18 ET35 225/40/18 bak. 8,5x18 ET35 225/40/18 fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 jeg har hatt en bedre i mitt liv. Imårgen skal jeg ha na en kompisdag, å droppe det damegreiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Skål fetthål! hehe geime nå etter å ha skat nei til å bli med den råbra dama :S fatt d kor kjipt æ angra nu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Hehe det beste er jæger og redbull:) Men kan nøye seg med brannbil(jæger og rødbrud) eller bacardi RAZZ og sprite^^ det er godt det Anbefaler Sistnevnte på det stærkeste her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Idag vart det 60% og cola +++ good shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 skål igjen! i dag har jeg bursdag å den skal feirest skikkelig! drikker rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå