maurtin Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 hæ? Hvor var du på festival? Åge Aleksandersen spilte fredag, og Johnny Logan igår på Vanylvenfestivalen, var vel omvendt da på den festivalen du var på. Johnny Logan var iallefall kjepebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Hehehehe, skjønner Var på Savalen Sommerfestival på Tynset jeg Syntes liksom du hadde kjørt en stubb for og bli full og høre på noen band Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Postgirobygget på Hamar var bra og moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Da får jeg vel bynde helja å si SKÅL til alle på bimmers!! sitter å tar meg en pils i solveggen skal til en kompis på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Kvalme unge! Jeg har vakt denne uka, så jeg kan ikke drikke tilfelle noen ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Sjafør i kveld! pm vist trenger sjafør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 ditto, more or less... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Ingen som var på kontraskjæret i Oslo? Clutch var kanonbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Dritta folk: se opp for sterke ubehagelig oppgulp Litt mere enn et skål der vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Skål!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Skål!!! Jepp, skåål med aass sommer pils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 skål med heineken her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Skål.... Hmm, kanskje vi bør skåle for noe.!? Hva med en stor skål for pene jenter, fine pupper, faste rumper, solbrune kropper og lange fine lår.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 *Dobbelpost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Noen som allerede har drukket litt for mye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå