marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Skål ja! sitter her jeg og, med Heineken pils å Red bull med vikingfjord så nå er det vel pån igjen.... NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 ikke noe skåling her på en stund, voknet med klær på i en sofa klokken 14 idag, med 0,9 i promille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Er jo greit når du våkner med klær på iallefall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Med klær, men uten boxer da? våknet slik en gang for noen år siden i Findland Men det var virkelig en drekkartur uten like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Javel, då e det min tur til å finne flaska i kveld og. SKÅL folkens. Hilsen "mamma" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Skål ja! sitter her jeg og, med Heineken pils å Red bull med vikingfjord så nå er det vel pån igjen.... NYDELIG! Hehe!! beste å blande med er Red Bull Men for mye kan øke tempraturen i topplokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Kjenner til det, men har ikke prøvd red bull.. Men det skal prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Sjønner ikke helt hvorfor det ikke er lov i norge?? men for jo tak i det likevel så spiller ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Er jo greit når du våkner med klær på iallefall da tja, hadde egentli bare på meg bukse og en sokk. Jeg er også meget gla for at de andre som fortsatt var på festen ikke fant sprittusj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Skål folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 tja, hadde egentli bare på meg bukse og en sokk. Jeg er også meget gla for at de andre som fortsatt var på festen ikke fant sprittusj.. Eller barberskum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 tja, hadde egentli bare på meg bukse og en sokk. Jeg er også meget gla for at de andre som fortsatt var på festen ikke fant sprittusj.. Eller barberskum Eller barbermaskin, hårfarge, sminke osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Når det gjelder ugagn pleier det å være nok av muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Det er helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Skål ja! sitter her jeg og, med Heineken pils å Red bull med vikingfjord så nå er det vel pån igjen.... NYDELIG! Hehe!! beste å blande med er Red Bull Men for mye kan øke tempraturen i topplokket å? d har vi ikke sett... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå