snurresprett Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 men torsdags kveld er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 jupp. sitter i en campingvogn utenfor jobben jeg. tar meg 6/12 pils i kveld- har hekseskudd i ryggen så klarer f... ikke røre meg:) venter på torsdagsklubben:) skål da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Rakk ikke å drikke pilsen under nederlandkampen i går, så da ble det ikveld istede. Har fri i mårra, så det er bra! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 jeg hadde litt sprit til overs fra ei helg så tar meg litt før jeg tar en tur på byen og spiller litt biljard og drikker noen øl, men satser på en forholdsvis rolig kveld:) skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ja, da er første ølboksen jekka Satser på en heftig å våt helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Skål 20 iskalde tuborg i kjøleskapet fin helg med pils og go mat Å dekk skift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Corona i kveld, glutenfritt øl... går greit det å... schkåll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Corona er godt øl det! Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 *hikk* gurgle.... grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 *hikk* gurgle.... grrrr Såpass ja, natta og sov godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 haha fyllesjuk as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 haha fyllesjuk as... såpass ja sandersen:P men da drar jeg i 70 årslag ^^ blir vel en tur på "byen" ettervært og. vis noen skal på corner'n i br.dal i kveld så får dere slå av en prat kommer til og løpe rundt i noe dress lignende klær c ya later Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Skål 20 iskalde tuborg i kjøleskapet fin helg med pils og go mat Å dekk skift Angrer på går dagen smule skjelven..ble for mye øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 schøll!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kjøpte meg spennende sprit forrige helg som jeg skal helle nedpå i morgen. Bols vodka, fra Polen. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå