Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 her blander vi på denne måten.man legger en 5 kroning vedsiden av glasset.heller 96 oppi glasset .så drikker vi til vi ikke ser 5 kroningen lenger \:D/ Haha, hørtes realistisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Faen, fikk nesten sveivd inn dame i går selv, så ble hu borte!!!!!!!! Håpløst å finne igjen folk, faaan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 her blander vi på denne måten.man legger en 5 kroning vedsiden av glasset.heller 96 oppi glasset .så drikker vi til vi ikke ser 5 kroningen lenger \:D/ Hehe Denne funker også; Ta et kronestykke oppi kaffen. Hell oppi kaffe til mynten blir borte, og hell oppi "heimert" til mynten syns igjen! Med løfte om en glemsk tur på byen Høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 her blander vi på denne måten.man legger en 5 kroning vedsiden av glasset.heller 96 oppi glasset .så drikker vi til vi ikke ser 5 kroningen lenger \:D/ Hehe Denne funker også; Ta et kronestykke oppi kaffen. Hell oppi kaffe til mynten blir borte, og hell oppi "heimert" til mynten syns igjen! Med løfte om en glemsk tur på byen Høhø Den hørtes jo genial ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Jupp, den ER genial òg Gammalt østerdøls drekkatips.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 mye som er adoptert fra usa som høres 10x værre ut. Tvilsomt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 du blei eid altså? Nja, eid og eid fru blom. Var vel han som ble det i bunn og grunn, som satt og trodde jeg kjørte Range rover sport e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Faen, fikk nesten sveivd inn dame i går selv, så ble hu borte!!!!!!!! Håpløst å finne igjen folk, faaan! kanskje hun trodde du kjørte feil fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 her blander vi på denne måten.man legger en 5 kroning vedsiden av glasset.heller 96 oppi glasset .så drikker vi til vi ikke ser 5 kroningen lenger \:D/ Den skjønte jeg ikke... Forklar den litt bedre er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Faen, fikk nesten sveivd inn dame i går selv, så ble hu borte!!!!!!!! Håpløst å finne igjen folk, faaan! kanskje hun trodde du kjørte feil fil Tviler på det, var RIMELIG interessert for å si det slik. Uansett så er det forskjell på å ha en god klesstil og være homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Det er jeg enig i, men hva er god klesstil? den stilen du liker eller den jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Det er jeg enig i, men hva er god klesstil? den stilen du liker eller den jeg liker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Nå vet jeg ikke hvem av de du er, men mørkegrå bukse og lysegrå genser? hallo, ikke særlig homofilt det ihvertfall. Og Honda beltespenne er skikkelig UT. dessuten er det altfor maskulint å ikke kle seg etter vær å føre. Men kjelken var skikkelig bøg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Ser helt ok ut ikke feminint eller metrosex.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Hva hører folket på, på fest her da? Trenger masse munter og artig musikk! Full fest hjemme til helga, da skal det bli liv! :D Trenger musikk tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå