Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha, ohhh alex rosen tegna hjerte på armen min, og ville bli med på nasch, skeptisk! o_O sjekka opp vennine delux.. kåte svinet.

Hahah, en kompis av meg møtte Kristoffer Schau(?) på en 7-11 kiposk om natta, og han gikk bort til kameraten min og grabba brusen fra han, tok et par slurker, og snøvla noen veldig uforståelige ord, føpr han gikk løs på godteri-disken og forsvant like fort som han kom..

Kje kompisen angrer på at han var dårlig da, siden han ble bedt med videre på nach :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kompisen min skjønte ikke bæret da han gikk bortil han og begynte og snakke om nachspiel og greier.. Men han var helt ødelagt så kunne ikke gjør noe annet enn og gi avkall..

Artig historie uansett da, jentene inne på kiosken brydde seg ikke om at han tok godteri, noe dem hadde gjort hvis noen andre hadde prøvd seg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja, kompisen min skjønte ikke bæret da han gikk bortil han og begynte og snakke om nachspiel og greier.. Men han var helt ødelagt så kunne ikke gjør noe annet enn og gi avkall..

Artig historie uansett da, jentene inne på kiosken brydde seg ikke om at han tok godteri, noe dem hadde gjort hvis noen andre hadde prøvd seg men...

..ohg jeg gir meg ealdri.! ser frem til å drikkke deg under border Anders!"

fY FEEEN!

Bare du får på cæææærbonlokket og div greijer så ska jeg og du(+ andre lokale freaks?) ta en goood og enda gooodere dram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...