Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

skål folkens

kjapt spm trenger kjapt svar: Hva kan man blande tequilla med så det ikke smaker så satans tequilla?? eneste som var tilgjengelig i dag siden jeg ikke rakk polet var tequilla, og jeg haaater smaken. Syntes det smakker høgg og blande ut med appelsin juice

*Savne jeger+battery*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

æssj... har tequilla smaken i keften enda :( grusom.. posetive er at ikke merker sprit etterpå da ;) sklir ned som saft.

Edit: forresten helt UTRULIG at jeg føler meg edru nå :? rart.. noen dager så ere ingenting som skal til mens andre dager er det helt omvendt.. jaja, klager ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila er ganske gøy men smaker pyton! Hadde en runde i barskapet her om dagen, prøvde å blande litt for å få vekk tequilasmak. Kahlua, portvin og tequila er ikke godt det heller... urk, skikkelig fjortiss-rappe-sprit-i-pappas-barskap-men-bare-litt-fra-hver-flaske-så-han-ikke-skal-merke-at-noe-har-forsvunnet gefühl.

Klassisk tequila funker jo. Ren shot, salt før og sitron etter. Husk å ha masse øl til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe sant det, men klarer ikke slikt lengre.. klarte det når jeg var 18-20, men nå tåler jeg såvidt sprit, ivertfall ikke shot! til nøden så går tyrker eller kaaanskje sambucca, kommer helt an på formen. Før så kunne jeg drekke sprit reint :? fatter ikke åssen, nå har jeg blitt et lite vanedyr med dårlige drekkevaner, drekker kun jeger og battery og blir nesten alltid kaderser og full av faen.. rart med det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...