_CoZm|C_ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 dere er pingler ass, alt under 94% er fjortisbrus! Skulle likt å sitt deg pelme ned 96% som det var brus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 haha.. man vet iallefall hva som er oppi når man lager det selv.. men fy faen og det lukter høgg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 blei det av den tråden av han som solgte hjembrent igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 dere er pingler ass, alt under 94% er fjortisbrus! Det der gikk jeg rundt å sa også, når jeg var 13-16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Alt drikke er godt drikke sier nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 blei det av den tråden av han som solgte hjembrent igjen? Den forsvant ganske fort på mystisk vis! Synd han ikke ville sende i posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 blei det av den tråden av han som solgte hjembrent igjen? Den forsvant ganske fort på mystisk vis! Synd han ikke ville sende i posten.. Hehe Husker ikke nicket hans men står enda i signaturen "god hjembrent selges" eller noe i den duren Så det for par uker siden da han la noe ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Ja husker det var en person som hadde det i nicet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 HAHAH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 dere er pingler ass, alt under 94% er fjortisbrus! Det der gikk jeg rundt å sa også, når jeg var 13-16. voksen du er da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 her var helgas skål (jeg filmer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Var til tyskland med Color Magic, var jækla morro, kan anbefale det, kanskje vi skulle tatt en bimmers tur folkens? =) Men uansett, var i tyskland, kjøpte ekte godt Warsteiner øl, 24 bokser til 200kr! og champanie (?) flaske til 20 kr, som skal trille nedover på fredag, bursdags fest for meg, tjohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Sandersen...hadde jeg vært deg hadde jeg ikke skrevet at det var du som filmet det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 hahaha pytt pytt, det er maks grelt as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Noen som skal ut på Hamar i mårra? Evnt noen som har lyst til å kjøre meg hjem utpå natta? Evnt noen som har en plass jeg kan crushe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå