Gå til innhold

E39 Watt?


 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye avgitt effekt er det E39 orginal spiller har? og hvor store er høytallerene.....det er altså 4 diskanthøytallere plasser foran...men to av dem er det ikke noe lyd å høre...bare 2 av dem, som det er noe på. Samme med bakdørene også..det er diskantplass der, men det er ikke noe lyd og høre der heller....det er bare bakre hattehyllen det er lyd i!

Kan jeg koble forsterker rett fra orginal spiller? eller må jeg bytte Spiller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...

Den eneste muligheten du har til og koble til en ekstra forsterker er ved og hente signal til denne fra de signalene som blir sendt til høytalerene i hattehylla...f.eks!!!

Du må altså koble deg på de ledningen som går fra den orginale forsterkeren til hattehylla...

Disse signalene er høynivå så du må enten kjøpe en forsterker som det er høynivå inn på, eller gjøre som jeg har gjort kjøpt en dupeditt som gjør om signalene fra høynivå til lavnivå... :lol:

Skjønte du det?!? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er altså 4 diskanthøytallere plasser foran...men to av dem er det ikke noe lyd å høre...bare 2 av dem, som det er noe på. Samme med bakdørene også..det er diskantplass der, men det er ikke noe lyd og høre der heller....det er bare bakre hattehyllen det er lyd i!

Tror du mangler lyd i disse pga at du har en mindre lydpakke i bilen. Dette regner jeg med en forhandler kan svare deg på ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...

Den eneste muligheten du har til og koble til en ekstra forsterker er ved og hente signal til denne fra de signalene som blir sendt til høytalerene i hattehylla...f.eks!!!

Du må altså koble deg på de ledningen som går fra den orginale forsterkeren til hattehylla...

Disse signalene er høynivå så du må enten kjøpe en forsterker som det er høynivå inn på, eller gjøre som jeg har gjort kjøpt en dupeditt som gjør om signalene fra høynivå til lavnivå... :lol:

Skjønte du det?!? :lol:

ja, kan vell si det sånn :) nesten! :) Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. BMW gjør ikke akkurat så veldig mye arbeid med lydanleggene.

Synes selv at Audi sine Bose anlegg er mye bedre enn BMW sine Harman Kardon anlegg.

BMW vil vel at eieren skal høre motorlyden i stedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bmw kommmer antagelig til å bytte til Bose dem og nå.

I en vanlig Pioneer spiller med mosfet forsterker er det 27wrms.

Så vist det er 27wrms Mr.Stream mener så er det jo ikke så gæli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...